Announcement

Collapse
No announcement yet.

Innbrudd hos Indre Østfold RC igjen

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Innbrudd hos Indre Østfold RC igjen

    Vi hadde nokk en gang innbrud i våre lokaler i Mysen Natt til søndag 11/10-09 Det fårløpig ukjent hva som er stjålet men masse driftedekk/felger og en del TT01 en TA03F med masse opgraderinger, en TT01 med masse oppgraderinger og en meget strøken Boble er hva vi foløpig har registrert. Denne gangen har tyvene vert mer grundige og tatt med seg enda mer en sist. De har nå denne gangen måtte bryte seg igjennom en kraftig jern dør, men det greide de fint. Så hvis noen får tilbud om og kjøpe masse stæsj eller biler på østlands omerådet ber vi at dere kontakter oss.
    Tom Ivar: 92211842
    Lasse : 91786953

    Vi vill legge ut hva som er stjålet når vi har fått mer oversikt.

    Vi takker på forhånd.

    Indre Østfold RC

    Lasse 21

  • #2
    VELDIG trasig å lese slike ting som dette.
    Er greit at dette er en populær hobby, men at folk skal gå til slike skritt som dette for å skaffe seg biler og utstyr, er veldig uheldig.
    Er heldigvis ikke plaget med dette her nord.
    Håper de som gjør slike ting blir tatt, og hengt ut slik at alle vet hvem de er i ettertid.
    Futaba 3Pm 2.4Ghz, 1 x SKOPOD 62cc Baja 5b, 2 x Race & REED Ported SKOPOD 62cc Baja 5SC

    Comment


    • #3
      Dette er så utrolig trist! har slitt med det samme i Spydeberg.. Lærdommen er vel og ikke ha noe som har noe verdi liggenes i lokalene. det vi kom frem til ihvertfall.

      er verdier man stort sett aldrig ser noe til igjen..

      mvh
      Morten Randen
      Morten Randen 1984 modell.
      www.lanekassen.no

      Comment


      • #4
        Originally posted by ThErEx View Post
        Vi hadde nokk en gang innbrud i våre lokaler i Mysen Natt til søndag 11/10-09 Det fårløpig ukjent hva som er stjålet men masse driftedekk/felger og en del TT01 en TA03F med masse opgraderinger, en TT01 med masse oppgraderinger og en meget strøken Boble er hva vi foløpig har registrert. Denne gangen har tyvene vert mer grundige og tatt med seg enda mer en sist. De har nå denne gangen måtte bryte seg igjennom en kraftig jern dør, men det greide de fint. Så hvis noen får tilbud om og kjøpe masse stæsj eller biler på østlands omerådet ber vi at dere kontakter oss.
        Tom Ivar: 92211842
        Lasse : 91786953

        Vi vill legge ut hva som er stjålet når vi har fått mer oversikt.

        Vi takker på forhånd.

        Indre Østfold RC



        så klubben er ikke helt nedlagt altså??
        Geir 2.'
        Tamiya M03 forever og litt T3

        Comment


        • #5
          Helt idiotisk av folk å drive å stjele. Gleder meg til de blir tatt. Kanskje dere kan sette opp kamera og alarm så dere tar folka på fersk gjerning.
          Fautaba 3PM |HPI Savage XL FLUX

          Comment


          • #6
            Originally posted by Geirandreo View Post
            så klubben er ikke helt nedlagt altså??
            Både ja og nei. Jobber sammen med komunen så vi kan ha åpent inne i vinter igjen. Det kom aldri noen i sommer så vi hadde ikke rå til strøm og husleie. Men driver og ordner det.

            Lasse 21

            Comment


            • #7
              Kult at en TYV av rang greier å starte en tråd som det her. Gjør opp for deg du Lasse. -Forbanna svindler!

              Comment


              • #8
                Hva vet du om dette da marius?

                Comment


                • #9
                  .

                  har sendt han PM ang. det :@

                  Lasse 21

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Nutcase View Post
                    Hva vet du om dette da marius?
                    I og med at han har blitt svindlet selv av han så tror jeg han vet mer enn nok, hehe.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #11
                      han har ikke blitt svindlet... han som er blind. LOL

                      Lasse 21

                      Comment


                      • #12
                        Jeg kan bekrefte at jeg har blitt svindlet, PM meg dem som trenger en nøyere forklaring og tidligere PM´er mellom meg og svindler´n. Der går rimelig klart frem av de PM´ene hva som har skjedd.

                        Comment


                        • #13
                          Åja javel........

                          Comment


                          • #14
                            Du fikk mange bilder og jeg skrev det som hn jeg kjøpte det av skrev til meg så er bare oig holde kjeft marius...

                            Lasse 21

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ThErEx View Post
                              Du fikk mange bilder og jeg skrev det som hn jeg kjøpte det av skrev til meg så er bare oig holde kjeft marius...
                              Tror ikke folk har så mye til overs for deg lenger, så orker ikke å forsvare meg selv mer mot uærlige folk... Jeg står på mitt, og gjett hva, det er flere av oss!

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X