Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

RS oppgraderer til vBulletin v4 Publishing Suite i løpet av de neste ukene

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Var da faelt til klaging her da...

Det nye opplegget her er kjempebra Tom! Det foerste jeg la merke til var at man kan merke alle forumer lest direkte under nye meldinger, noe som gjoer ting mye lettere for oss som bruker den funksjonen. Knallbra, jeg gleder meg til alt er ferdig jeg.

Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

Comment

Annonser på høyre side kommer tilbake, så da vil forumbredde bli smalere.
      Dette er fornuftig av flere årsaker, men det beste for brukerne
      er at det ikke blir så laaaaaaaaaaangt å lese. For da ramler man
      som regel av lenge før setningen er ferdig....

Navn og alder kommer på plass, men jeg må få
      ordnet slik at det er skjult for de som ikke er registrerte osv.
      Det skal dessuten ikke være mulig å skjule alder, slik det er nå.

Som sagt er dette bare starten, og ja, jeg skjønner at ting er litt
      uvant, men skal love dere at når man først får dette i fingrene
      så er det langt bedre enn hva forrige versjon var.

Jeg gleder meg stort til første byggeblog'en kommer
      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
      - NiceShot.no

Comment

Det var ikke noe klaging i mitt innlegg altså.. Jeg syns dette ser veldig bra ut.. Selvfølgelig uvant men det ville jo vært rart hvis det ikke var det..
        Det ligger i nordmenns natur og klage på småting. Vi har jo ikke noe annet og klage på vet du så da går det utover det som er forskjellig fra det gamle vante.. Det er tryggest med det kjente vet du.

Men uansett, keep up the good work. Gleder meg til det blir ferdig.
        Signatur
        http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

Comment

Originally posted by xilian View Post
          Annonser på høyre side kommer tilbake, så da vil forumbredde bli smalere.
          Dette er fornuftig av flere årsaker, men det beste for brukerne
          er at det ikke blir så laaaaaaaaaaangt å lese. For da ramler man
          som regel av lenge før setningen er ferdig....

Hehe,sant det.. Greit hvis folk skriver i avsnitt isåfall slik du gjorde i innlegget over her..
          Da blir det lettere og lese.
          Signatur

Comment

Jeg gleder meg stort til første byggeblog'en kommer
            Har testet blog systemet såvitt,,funker greit det.

Good luck Tom,,,aner i det fjærne hva slags jobb som ligger
            bak og forran denne oppgraderingen.
            NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
            RC4WD Team Driver

Comment

For lite forskjell på fargene på merkene om alle trådene i forumet er lest eller ikke syns nå jeg!
              Futaba 3PM-X
              Axial AX10(x2) | Axial SCX10(x2)
              Losi XXX-S | HPI Savage
              | Tamiya CC01 Pajero

Comment

Egentlig en filleting, men det irriterer meg at det ikke lenger står klokkeslett på siste innlegg når jeg søker opp nye meldinger, det står bare "21 minutter siden", "12 timer siden" osv.

Den gamle linjen som skilte når jeg sist var inne på forumet, men allikevel ikke hadde lest trådene kommer heller ikke opp, så nå må jeg finne ut nå jeg var inne sist, og begynne å regne ut hvor mange timer det var siden....
                Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

Comment

Synes godt at forumene med nye innlegg i burde ha en annen farge enn den blåfargen som er. Gjerne rød eller oransje Bare et tips.
                  Corally RDX PHI09' || KO Helios || Speed Passion || Corally Lipo || Sorex

Comment

Jeg er ikke ferdig. Du kan velge.. Ha det sånn det er nå, med endringer underveis, eller at jeg stenger ei uke?
                    Jeg skjønner ikke at folk ikke kan la disse komentarene ligge til xilian ihvertfall har fått en uke på seg.
                    Det tar tid og oppgradere alle moduler osv. Som han sier man kunne ha valgt og ha forumet nede en uke,
                    for så og åpna for kommentarer. Gi han frem til helgen da folkens,,så får vi på plass all reklamen ihverfall.
                    NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                    RC4WD Team Driver

Comment

Tar nok mer enn ei uke å få alt på plass gitt... Men jobber med saken.
                      Reklamen var prioritert av 2 årsaker. 1. Annonsørene betaler for det, og 2. forumbiten blir mindre
                      slik at det ikke blir så himla lange setninger. Men folk kan godt bli flinkere til å bruke linjeskift

Har liggi 2 timer i senga og prøvd å sove, men eneste som står i huet på meg er forumforumforumforum.

Men gjør nytt forsøk på soving nå da
                      - NiceShot.no

Comment

er jo bra att Xillian har valgt og gjøre det slik han har.

Da kan han jo få en realtime feedback på det han gjør, isteden for og sitte aleine og knote en uke legge det ut og bli slakta, fordi han ikke spurte brukerene sine hva de ssyntes osv.

Håper du klarer og få utseende nogelunde likt gamle RS forumet, da dette fungerte klokkrent for min del

lag gjerne en How To på detta blogg greine en av dere, da det er noe jeg aldri har skjønt meg noe på
                        Sverre Finnerud '83 modell
                        FF4 Shafty Crawler med masse snadder
                        frekvens 2.4ghz

Comment

En blogg er jo egentlig ikke annet en en dagbok eller kansje en "worklog" for de som bygger og mekker ting

Comment

Synes dette ser veldig bra ut! Blir spennende å se hvordan det blir når alt er på plass!

Men, sliter med at siden blir for "smal", dvs jeg ser ikke hvilket forum innlegg er postet i. Jeg bruker opera, funka fint i chrome.
                            Se bildet så skjønner du hva jeg mener.

Comment

Hvilken oppløsning kjører du på?
                              - NiceShot.no

Comment

Jeg bruker opera jeg også men jeg får opp hele stasen. 1680*1050
                                Signatur

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,684   Posts: 440,454   Members: 8,163   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, gaffelape.
                                Working...
                                X