Announcement

Collapse
No announcement yet.

RIS til NYE medlemmer på forumet!

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • RIS til NYE medlemmer på forumet!

    Kan ikke ALLE NYE MEDLEMMER se til å fikse signaturen sin?

    Det er bare så utrolig irriterende med innlegg hvor navn, alder og bosted mangler.

    LES DETTE!

  • #2
    Det er desverre mange som rett og slett ikke bryr seg, og ikke gidder gløtte opp på den gule ruten...

    Fabiz
    Smallsize Hobbyland A/S
    Team Losi : Spektrum

    Comment


    • #3
      Kan ikke noen av oss bli spioner? Sladrer på dem som har defekt signatur

      Comment


      • #4
        Originally posted by <F-150>
        Kan ikke noen av oss bli spioner? Sladrer på dem som har defekt signatur
        Det er vel det vi gjør. Sender PM om det.

        Fabiz
        Smallsize Hobbyland A/S
        Team Losi : Spektrum

        Comment


        • #5
          Jeg trur rett og slett den signatur regelen er for lite synlig.

          Som jeg vet så ligger den bare i (Informasjon fra klubb og forbund) forumet, trur ikke alle som er nye går inn og leser der først.
          Thomas Laugerud 1992
          FG MT

          Comment


          • #6
            Originally posted by Thomas1992
            Jeg trur rett og slett den signatur regelen er for lite synlig.

            Som jeg vet så ligger den bare i (Informasjon fra klubb og forbund) forumet, trur ikke alle som er nye går inn og leser der først.
            Hvis du ser under den store RADIOSTYRT banneren er det en gul box som inneholder akkurat dette. Jeg er moderator og sender sikkert ut en til to PM til folk hver dag som ikke følger reglene for signatur. Er moderator i Åpent forum og Kjøpsråd, der prøver jeg så langt det lar seg gjøre å stenge de trådene som startes av brukere uten signatur. De får selvfølgelig en PM der de blir gjordt oppmerksomme på hvorfor. Noen svarer, andre ikke. Der det ordnes opp, åpnes tråden sef. Men det er mange som gir f... Det er ikke lett å følge opp alt, men jeg mener vi burde slett alle innlegg vi ser uten signatur for så å gjøre brukeren kjent med problemet. Da ordner det seg fort hvis brukeren er seriøs. Men husk, det er over 4000 registrerte her da......................
            Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

            Comment


            • #7
              Hvis du ser under den store RADIOSTYRT banneren er det en gul box som inneholder akkurat dette. Jeg er moderator og sender sikkert ut en til to PM til folk hver dag som ikke følger reglene for signatur. Er moderator i Åpent forum og Kjøpsråd, der prøver jeg så langt det lar seg gjøre å stenge de trådene som startes av brukere uten signatur. De får selvfølgelig en PM der de blir gjordt oppmerksomme på hvorfor. Noen svarer, andre ikke. Der det ordnes opp, åpnes tråden sef. Men det er mange som gir f... Det er ikke lett å følge opp alt, men jeg mener vi burde slett alle innlegg vi ser uten signatur for så å gjøre brukeren kjent med problemet. Da ordner det seg fort hvis brukeren er seriøs. Men husk, det er over 4000 registrerte her da......................
              Hvis vi skal tolke det som står så er det brukere her med hundrevis av innlegg som enda ikke har korrekt signatur. Det mangler ikke alt, men noen mangler bosted mens andre mangler alder. Og ikke minst så er det mange som har fler enn tre linjer høy signatur. Deriblant meg selv
              Og deg, Thypoon :wink:



              Sjeldent jeg leser alt som står på regelsider. Men en e-post som generes med en gang en ny bruker registrerer seg på forumet burde sendes ut med tydelig beskjed om hva slags regler der er på forumet hadde vel vært kjærkomment. Mulig det er slik i dag, jeg vet ikke.

              Noen gir jo f.. uansett og det ser man på måten spørsmålene blir formulert på også. Hvis alle brukere kunne la være å svare på slike innlegg og la moderatorene ordne opp med vedkommende først.

              Denne tråden her er ett godt eksempel




              Først så får vi en masse svar og så er det en som gjør brukeren oppmerksom på at det fins regler i dette forumet. Kanskje moderator har gjort brukeren kjent med reglene allerede. Ingen vits i å bombadere nye brukere med regeltopics og PM. Det skremmer sikkert mer enn det rekrutterer.

              Dette er ikke personlig ment. Har sikkert gjort slik jeg også en gang(eller to, he he)

              Men la moderatorene jobbe i fred. Ikke legg linken om regler til i hver eneste nye tråd som blir startet i forumet. Irriterend å lese følgende "fiks signatur" med dertil hørende link i hver eneste tråd fra brukere som ikke har noe med det. Send da heller ett PM til en Moderator som kan ta saken opp med den det måtte gjelde.
              TEAM ELEFUN

              Comment


              • #8
                Originally posted by Fabiz
                Originally posted by <F-150>
                Kan ikke noen av oss bli spioner? Sladrer på dem som har defekt signatur
                Det er vel det vi gjør. Sender PM om det.

                Fabiz
                Det er akkurat det du IKKE skal gjøre. La Moderatorene ordne opp for f...
                TEAM ELEFUN

                Comment


                • #9
                  Originally posted by extra
                  Originally posted by Fabiz
                  Originally posted by <F-150>
                  Kan ikke noen av oss bli spioner? Sladrer på dem som har defekt signatur
                  Det er vel det vi gjør. Sender PM om det.

                  Fabiz
                  Det er akkurat det du IKKE skal gjøre. La Moderatorene ordne opp for f...
                  Det er akkurat det man SKAL gjøre.
                  Jeg fikk høre det ihvertfall, istedenfor å poste i trådene.
                  Så: BURN!

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Fabiz
                    Det er akkurat det man SKAL gjøre.
                    Jeg fikk høre det ihvertfall, istedenfor å poste i trådene.
                    Så: BURN!
                    Herregud, hvor har du fått beskjed om å gjøre det da?
                    Jeg skjønner ikke hvorfor du poster det i flere poster, er jo moderatorene sine jobber. Var en av de grunnene til at Espeng satt opp flere moderatorer, det og den søppelpostingen.

                    Kan du ikke bare la oss ta oss av jobben?
                    Jeg hadde ihvertfall blitt skremt hvis jeg hadde fått 10PM'er av forskjellige personer, kanskje noen kjeftende også.
                    Jørgen | Savage X

                    Comment


                    • #11
                      ikke altid like lett og ungå "mini" sjefer...
                      Hpi savage flux hp, traxxas summit, Axial scx10, Dji Phantom, Trailfinder 2
                      www.rc-utstyr.no

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Fabiz
                        Originally posted by extra
                        Originally posted by Fabiz
                        Originally posted by <F-150>
                        Kan ikke noen av oss bli spioner? Sladrer på dem som har defekt signatur
                        Det er vel det vi gjør. Sender PM om det.

                        Fabiz
                        Det er akkurat det du IKKE skal gjøre. La Moderatorene ordne opp for f...
                        Det er akkurat det man SKAL gjøre.
                        Jeg fikk høre det ihvertfall, istedenfor å poste i trådene.
                        Så: BURN!

                        Fabiz
                        Du har hørt feil. Og hvem har du hørt det av forresten?
                        Send ett PM til en av Moderatorene hvis det er noen brukere du synes fortjener litt "ris". Ikke send PM til andre/nye brukere som du mener ikke har tingene i orden. La være å spre negative kommentatrer i postene.

                        LA MODERATORENE ORDNE OPP I FRED.

                        Basta bom :wink:
                        TEAM ELEFUN

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Rino
                          ikke altid like lett og ungå "mini" sjefer...
                          Mini sjefer har vel oppstått her inne fordi dem så skal håndheve låvene her ikke gjør det.

                          Reglene skulle kommet i PM til nye medlemmer.
                          Savage SS4.6 Rush Evo Hitec Aggressor CRX. 40.775mhz.
                          Jørn Birkeland. 74.Modell
                          http://www.bountyhunter4x4.com/

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by jornbr
                            Originally posted by Rino
                            ikke altid like lett og ungå "mini" sjefer...
                            Mini sjefer har vel oppstått her inne fordi dem så skal håndheve låvene her ikke gjør det.

                            Reglene skulle kommet i PM til nye medlemmer.

                            Det var faktisk et ypperlig forslag. jeg kan vel til tider bli litt sjefete sjøl...
                            Sindre Dahl.1989 modell.Bor på Lunner Futaba 3PK
                            Savage X SS Hpi Savage 4.6SS - Baja 5B
                            Revo 2.5 Team Losi LST2 2 FG MT'er - FG Marder Thunder Tiger MTA4

                            Comment


                            • #15
                              Hvis alle var litt mindre opptatt av å passe på hva andre gjør feil så hadde ting vært mye enklere.

                              det finnes en masse mini og midium sjefer ehe r som alle helst burde fei for sin egen dør alle først.
                              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                              alt under 1200 cc er en startmotor.
                              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X