Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva med å slutte å sutre om fult navn?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hva med å slutte å sutre om fult navn?

    Ikke alle som er keen på å legge ut fult navn, og bodsted på nettet, hvertfall ikke når det ikke er blocka for google etc..

  • #2
    Re: Hva med å slutte å sutre om fult navn?

    Originally posted by Magnus89
    Ikke alle som er keen på å legge ut fult navn, og bodsted på nettet, hvertfall ikke når det ikke er blocka for google etc..

    slutte å sutre ja! ingen her som sutrer vi holder oss bare til reglene for forumet.

    det er ingen menneske rett å være medlem på forumet. skal du være med får du holde deg til reglene
    A REAL TWIN IS A V-TWIN.
    alt under 1200 cc er en startmotor.
    R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

    Comment


    • #3
      grunnen skal angivelig være "dårlig oppførsel", hvorfor ikke bare banne folka som oppfører seg dårlig? Ikke bra at folk ringer, eller møter opp på døra med uzi og fettere...

      Comment


      • #4
        Originally posted by Magnus89
        grunnen skal angivelig være "dårlig oppførsel", hvorfor ikke bare banne folka som oppfører seg dårlig? Ikke bra at folk ringer, eller møter opp på døra med uzi og fettere...
        Tror nå heller at eneste grunn til at folk møter opp på døra, er for å ha deg med å kjøre eller prate om RC.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Magnus89
          Ikke bra at folk ringer, eller møter opp på døra med uzi og fettere...
          Så lenge man oppfører seg så skjer ikke dette!

          Regelen er der fordi de fleste vil oppføre seg så lenge man står med fullt navn fordi da kjenner folk deg igjen. Om man ikke står med fullt navn driter de fleste i hvordan de oppfører seg og da blir seriøsitet og drittslenging der etter. Så lenge man står med fullt navn (og dermed er mer seriøs) så vil det ikke være noe problem at folk kan finne ut hvor du bor.

          Dessuten vil det alltid være noen som klarer å finne ut av hvor du bor bare de vil nok.

          Regelen ble innført fordi det tidligere var mye drittslenging og veldig mye useriøst. Etter at regelen ble innført så har dette vært et mye mindre problem. Om det allikevel er et problem for deg så finn et annet forum eller start ditt eget, det er ikke værre enn det.
          RC Drift Club Norway | LMBK

          Comment


          • #6
            Jeg skjønner ikke hvilket problem du har med å signere med fullt navn? Uzi og fettere på døra, hva i himmelens navn er det du tenkt å bryte ut av deg her på forumet sånn at Espeng må sende fetterne sine på deg?

            Jeg bruker fullt navn selv på andre forum der hvor det ikke er påkrevd. Hvorfor? Fordi jeg står for det jeg skriver, og er det noe jeg ikke vil skal forbindes med mitt navn så velger jeg å holde kjeft. Enkelt og greit.
            Stig Krogstad, '71-mod.
            "Gjem barna, barten kommer!"

            Comment


            • #7
              Kan innføres advarsler og utestenging av brukere frå forumet over ein periode viss den det gjelder ikkje retter seg etter det moderator/admin kommer med. Eller er dette i bruk idag?
              På alle bilforum eg er inne på fungerer det systemet utmerket og der bruker alle KUN nick.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Øyvind_81
                Kan innføres advarsler og utestenging av brukere frå forumet over ein periode viss den det gjelder ikkje retter seg etter det moderator/admin kommer med. Eller er dette i bruk idag?
                På alle bilforum eg er inne på fungerer det systemet utmerket og der bruker alle KUN nick.
                enig med den. Det er også en del yngre medlemmer her, og jeg tviler på at deres foreldre vil like at barna har fult navn og alder ute på nettet?

                Vet at banning fungerer bra, selv er jeg bannet fra HPI forumet

                Comment


                • #9
                  Hvis du får fettere med UZI på døra har du tråkka på feil tær.
                  så kangt har vel ingen her på forumet fått slikt besøk så vidt jeg vet.

                  hvem man får besøk av legger man opp til selv. holder man sin sti ren og ike finne rpå noe tull kan du puste trygt.
                  folk som får fettere med UZI på døra har sving på skogen og skjelleter i skapet.
                  A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                  alt under 1200 cc er en startmotor.
                  R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Crazy Force
                    folk som får fettere med UZI på døra har sving på skogen og skjelleter i skapet.
                    Og ugler i mosen?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Roy
                      Ditt fulle navn har du på hjemmesiden din uansett, så jeg ser heller ikke problemet
                      Hehe, jepp og etter litt googling så har du adressen, telefonnummer og bilde av fyren (da han var 15).

                      Så Magnus, selv om du bruker nick så er alt dette tilgjengelig. Hva er da problemet med å signere med fullt navn? Du er åpenbart ikke såå forsiktig angående hvem som får vite hvem du er.

                      Jeg mener at det å bruke fullt navn skaper en litt annen tone på forumet, i stedet for anonym trashtalk så tenker folk seg litt om før de åpner kjeften (eller i dette tilfellet tar fram langfingrene og taster ivei). Litt som i det virkelige liv, hvor du oftest må stå for det du sier?

                      Men men, det er argumenter for og imot fullt navn også.
                      Stig Krogstad, '71-mod.
                      "Gjem barna, barten kommer!"

                      Comment


                      • #12
                        Har man et fult navn og bosted ville jeg også sutret :wink:

                        Jeg hadde litt problemer med fullt navn da jeg tråkket forumets Savage eiere på tærne, de følte seg så truffet at de ønsket å snakke med meg utover forum. Da fjernet jeg det en liten perode til det verste gnaget hadde gitt seg.

                        Ser ikke problemet, jeg syns det er veldig greit å vite om jeg "snakker med" en guttunge på 13 med Nikko bakgrunn eller en gammel ringrev. No offence guttunger, men det er ikke alt dere sier som er like reflektert, det betyr litt at rådet er kvalitetssikret i litt erfaring når man er nybegynner, noe vi alle har vært.

                        Man må vei opp hva man risikerer mot hva man kan tjene, forumets regler er enkle å forholde seg til, ønsker man ikke å følge dem pga. "personvern" så har man gjort en vurdering på det.

                        Forumet er uansett åpent for lesing og søkefunksjonen virker også for gjester, da kan de som ikke tør å stå frem med navn benytte seg av dette.
                        Så kan de som tør å stå for meningene sine med fullt navn gjøre det.
                        MBX-6
                        Slash 4x4 rtr
                        - Midtskogen Raceway-

                        Comment


                        • #13
                          Vet at banning fungerer bra, selv er jeg bannet fra HPI forumet[/quote]

                          Da er det vel en grunn til at du ikke vil oppgi fullt navn her da. Hold deg til reglene og dette problemet er ute av verden.
                          Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

                          Comment


                          • #14
                            Ikke noe problem med fult navn. Bare gjør som mange andre,bruk kun en bokstav som etternavn.
                            John Rune Henriksen
                            74 Mod.Oppland.

                            Comment


                            • #15
                              Kenneth Elvelund
                              Rudsvegen 19
                              2360 Rudshøgda

                              Har egentlig ikke noe for Savage elle nitrobiler i det hele tatt!

                              Men er alikevel åpen for å prøve alt som finnes av RC. (Selv nitro og Savage) Selv om jeg rakker ned på det.

                              Ha en fin kveld/ natt videre folkens.
                              Å lykke til med videre kjøring :wink:

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X