Du snakker ikke om meg?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Senior medlem/ Seniormember
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel
-
Syns det blir feil å henge ut en enkelt 11-åring på forumet på denne måten, skal jeg si min mening om det så er det sånt man bare ikke gjør..
Men oss som hvertfall er over 15 burde klare å holde oss i skinnet, selv om forfatteren av dette innlegget ikke klarte det i starten
Selv om jeg personlig ikke fatter hva som er galt med å starte nye emner.. Klart man bør se litt på bilen og prøve å fikse problemet før man spør men..Last edited by -CARL-91-; 12 December 2007, 00:09.Carl Fredrik Bye Rusten
1/8 Offroad: Jammin X1CR Team Factory, Go-Tech motor, Rapicon Fuel
Comment
-
Jeg har ikke nevnt noen navn, og kommer heller ikke til å gjøre det.
Det er MANGE som burde hatt både en og fem ørefiker (Lie-style) for utrulig dårlig quoting, dustete svar og mere dertil.
Får håpe noen tar hintet av å lese denne tråden.
Og til Rocky som tydeligvis kjenner seg igjen, bruk huet neste gang det postes,
så går det sikkert bra.
Jeg nekter å tro at ikke en 11-åring har læreevne nok til ikke å fatte hvordan ting fungerer på et primitivt forum.Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
-
Hmmmmm.......Originally posted by xilian View PostJeg har ikke nevnt noen navn, og kommer heller ikke til å gjøre det.
Det er MANGE som burde hatt både en og fem ørefiker (Lie-style) for utrulig dårlig quoting, dustete svar og mere dertil.
Får håpe noen tar hintet av å lese denne tråden.
Og til Rocky som tydeligvis kjenner seg igjen, bruk huet neste gang det postes,
så går det sikkert bra.
Jeg nekter å tro at ikke en 11-åring har læreevne nok til ikke å fatte hvordan ting fungerer på et primitivt forum.
42 jeg, å skjønner fremdeles ikke noe som helst av dette forumet.....
sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
-
Tipper at alle her på forumet har postet i unøde en gang eller to!:wink:MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel
Comment
-
Morsomt at jeg har lest 3 sider med "svar" på hvor mange innlegg man skal skrive for å bli seniormedlem, UTEN at det er noe svar, bare svada!
(Men jeg føyer meg forsåvidt inn i rekken av innlegg med svada selv, så...)DF-03, TT-01(x2), M-04L -> 3PKS Fasst
Belt-CP, Cessna 182, YAK55, Zagi 480 -> 7C Fasst
Comment
-
man må ha 300 inlegg for å bli senior memberMTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel
Comment
-
jeg syntest den var bra, jeg:razz:Originally posted by fg-racing.net View PostHva med.
Ny Bruker
Poster
Fast bruker
Avhengig.
Det er jo bare å komme med forslagbiler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell
"I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''
Comment
-
Skulle gjerne gitt deg svaret, om jeg visste det. Men siden jeg bryr meg nada om det, så aner jeg ikke.. Innleggene mine er kun for å utrykke hva jeg mener om emnet.Originally posted by Tieto View PostMorsomt at jeg har lest 3 sider med "svar" på hvor mange innlegg man skal skrive for å bli seniormedlem, UTEN at det er noe svar, bare svada!Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
- NiceShot.no
Comment
-
Det er vel akkurat det et forum er til for! Uttrykke sine meninger om emnet, hva det nå måtte være... Så da er vel alle som skriver et og annet fornuftig, og et og annet svada i samme båt. (Eller skal vi si bil?)Originally posted by xilian View Post... Innleggene mine er kun for å utrykke hva jeg mener om emnet.
DF-03, TT-01(x2), M-04L -> 3PKS Fasst
Belt-CP, Cessna 182, YAK55, Zagi 480 -> 7C Fasst
Comment
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment