Announcement

Collapse
No announcement yet.

Trenger litt hjelp her!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Trenger litt hjelp her!

    Har noen peiling på hvordan jeg kan få hentet noen PMèr på det gamle forumet? Uannsett hva jeg prøver på så kommer jeg bare hit, men idag hadde noen lagt igjen en PM på det gamle forumet, og da jeg trykket på mailen jeg fikk, så kom jeg frem!? Er noen tlf nr og adresser jeg hadde spart på som er et "must" for meg.......
    Last edited by Egon; 26 February 2007, 18:18.
    sigpic
    Tlf 4691 0501

  • #2
    Du får ta kontakt med espen å be han fikse det, om ikke hele det gamle forumet er slettå nå da
    The things you hear about me might be true. But then again, it could be as fake as the bitch who told you...

    Comment


    • #3
      Den hørtes vrien ut, iogmed at det gamle forumet er blitt slettet/fjernet
      Når jeg kom til detta forumet, fikk jeg ihvertfall med meg alle de PM'ene jeg hadde på det opprinnelige forumet.
      Jørgen | Savage X

      Comment


      • #4
        om du forsøker denne linken da ?

        Comment


        • #5
          Originally posted by Egon View Post
          Har noen peiling på hvordan jeg kan få hentet noen PMèr på det gamle forumet? Uannsett hva jeg prøver på så kommer jeg bare hit, men idag hadde noen lagt igjen en PM på det gamle forumet, og da jeg trykket på mailen jeg fikk, så kom jeg frem!? Er noen tlf nr og adresser jeg hadde spart på som er et "must" for meg.......
          Hei,
          PM'ene dine skal ha blitt med over hit, med mindre du har slettet dem her da? Jeg KAN vel sikkert klare å få dem frem igjen - det gamle er ikke slettet enda, bare godt gjemt
          mvh, Espen Grimsgaard ('75)
          [[ har en kunst-pause.. ]]

          Comment


          • #6
            Originally posted by espeng View Post
            Hei,
            PM'ene dine skal ha blitt med over hit, med mindre du har slettet dem her da? Jeg KAN vel sikkert klare å få dem frem igjen - det gamle er ikke slettet enda, bare godt gjemt

            Det stemmer at de gamle PMène fulgte med hit, men ikke de som lå på "lagret".....men nå har jeg greid det selv Espen, fikk av en eller annen grunn en PM fra det gamle forumet for en time siden, og da fikset jeg opp i det selv.......ellers takker..........
            sigpic
            Tlf 4691 0501

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X