Announcement

Collapse
No announcement yet.

Postene blir ikke lest...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Postene blir ikke lest...

    ...Uendlig kor mange ganger eg tryker. Iriterende! Noen andre som har det å?

  • #2
    Originally posted by Nitro only View Post
    ...Uendlig kor mange ganger eg tryker. Iriterende! Noen andre som har det å?
    jepp... samme her
    sigpic

    Team Xray

    Comment


    • #3
      Ja, samme her... Jeg synes det er sånn på alle forumer av denne typen.

      Hadde ikke noe problemer med det forige forumet
      # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

      Comment


      • #4
        Det er utrolig merkelig altså.. Har dere prøvd å "nullstille" ved å trykke på den "Marker alle som lest" et stykke nede på forsiden?

        Det var nemlig helt galt her også, men så endret jeg en innstilling i systemet her og da har det fungert akkuratt som phpbb i ettertid..
        mvh, Espen Grimsgaard ('75)
        [[ har en kunst-pause.. ]]

        Comment


        • #5
          Trur det virker her å no Men når postene er lest så forsvin dei i fra nye innlegg

          Comment


          • #6
            Originally posted by Nitro only View Post
            Trur det virker her å no Men når postene er lest så forsvin dei i fra nye innlegg
            Når du har lest dem så er de jo ikke "nye" lenger. Så fort noen andre skriver i dem på nytt så blir de "nye" og kommer opp der igjen.
            RC Drift Club Norway | LMBK

            Comment


            • #7
              vet. Men før så stod der der, no forsvin dei...

              Comment


              • #8
                før så var d jo sånn at når du hadde lest ein post kunne du trykke på pil tilbake (i nettleseren) å då blei posten markert som lest, men det virker ikkje lengre..eg må jo først trykke på "ris og ros" så på "radiostyrt.no" for at posten skal vere merket lest..tungvint d der
                Kjetil Grindheim født 6.august 1990
                Power panel til salgs (nytt, med gløder)

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X