Announcement

Collapse
No announcement yet.

Forumet treigt?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Forumet treigt?

    Hei!

    Er det noen andre enn meg som i det siste har merket at forumet er treigt?
    Til tider, så er det så ille at jeg må vente rundt 30 sekunder for å få en ny side her. Så treigt har det aldri vært før...

    Kan det gjøres noe med dette?

    Marius Kinge
    # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

  • #2
    Det er sikkert vedlikehold på serveren eller Backup kjøring som skaper tregheten som til tider kommer.

    Comment


    • #3
      Har ikke opplevd forumet som tregt etter at forumet ble flyttet over på norsk server og vBulletin.
      RC Drift Club Norway | LMBK

      Comment


      • #4
        Jeg har heller ikke merket noe treghet... Og jeg surfer forumet til alle døgnets tider.
        Må jo se om det er noen som vil kjøpe buggy'en min
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          Jeg har merket treghet til tider.
          Gjør da ingenting om det går litt tregt en kveld/natt, for det er jo så kjapt ellers om dagen

          Comment


          • #6
            Hmm... Merker ingenting jeg.
            På det gamle forumet var det regt til tider, og da var det jo nesten stopp, men på det nye her, så er det ikke noen forsinkelser.

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • #7
              Hmm, det var litt rart...
              Selfølgelig, hadde det bare vært en gang så hadde jeg ikke brydd meg. Men det er tregheter her ganske ofte nå den siste tiden.
              Jaja, jeg får se om det bedrer seg
              # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

              Comment


              • #8
                Faktisk så var databasen nede en bitteliten tid i formiddag rett etter jeg skrev innlegget om at jeg ikke hadde noe problemer, men den kom opp bare noen min etter.

                Ellers har jeg ingen problemer.
                RC Drift Club Norway | LMBK

                Comment


                • #9
                  Jaja, da ser det ut til at alt funker som det skal igjen... Har ikke hatt noen problemer nå de siste gangene
                  # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X