Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tråd slettet uten forvarsel eller beskjed.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by fg-racing.net View Post
    Selvfølgelig ser ikke vi de soft sletta trådene.
    Da er jo hele hensikten borte.

    Logg deg ut av forumet og se hva du ser da, Er ikke så mye slettet tråder du ser gitt.
    Da får jeg beklage det. Dog, jeg er medlem på bilforumet.no, som også bruker vbulletin, der ser jeg soft slettede, uten å være moderator....:P
    Martin Sørlie - 1985
    TLR - Absima - Spektrum
    Darkspeed Racing
    www.teamsmallsize.com

    Comment


    • #32
      Jeg er ikke sur om det er det du tror.
      Det skal nok litt mer til en det, men når du Soft sletter en tråd / Post så har du jo et valg om å sende tråd/post starter en pm med grunn

      Comment


      • #33
        Originally posted by fg-racing.net View Post
        Jeg er ikke sur om det er det du tror.
        Det skal nok litt mer til en det, men når du Soft sletter en tråd / Post så har du jo et valg om å sende tråd/post starter en pm med grunn
        Hehe, ingen fare.

        Kan sende deg pm neste gang jeg sletter en tråd. Skal jeg sende uansett hvilken tråd jeg sletter eller, så har du kontroll? :P
        Martin Sørlie - 1985
        TLR - Absima - Spektrum
        Darkspeed Racing
        www.teamsmallsize.com

        Comment


        • #34
          Det holder om du sender de trådene / postene som er mine til meg da

          Da slipper du og at brukeren legger inn posten på nytt i mistanke om at noe var feil med siden da du posta.

          Jeg er mod/admin på flere sider og ja jeg vet hvordan det kan være og føle seg tråkket på av feil grunn.

          Comment


          • #35
            Og da kan jeg ihvertfall si at det ikke bare er meg som ikke har fått med meg at brukerne ikke ser softslettede tråder.

            Extra, Stikkan er litt sur på ræ
            Last edited by Razer; 17 April 2007, 17:25.
            Martin Sørlie - 1985
            TLR - Absima - Spektrum
            Darkspeed Racing
            www.teamsmallsize.com

            Comment


            • #36
              Originally posted by Razer View Post
              Annonser der R/C ting skal byttes bort, synes jeg er helt greie. Strengt tatt uansett hva de bytter i.

              Signaturen hans hadde jeg ikke sett to ganger på hvis ikke den var helt horribel, jeg synes alt som holdes innenfor sunn fornuft er ok, så lenge den ikke tar en hel side og inneholder navn og alder. Jeg vil også da påpeke at jeg ikke har sett på nevntes signatur enda, så det er sagt.
              Men å bytte bort andre ting i rc-relatert utstyr det liker du ikke? Det bør da gå an å bytte begge veier?

              Signaturen hans manglet, det er det som er det største problemet i disse annonsene.
              Ikke navn, alder, bosted. Da slettes annonsen uten varsel.

              Når det gjelder "stikkan" så må han gjerne være sur, men han har ikke navn, alder eller bosted i annonsen. Synes jeg husker at jeg sletta den, men nå er den åpen igjen. Noen forklaring på det, Razer?
              TEAM ELEFUN

              Comment


              • #37
                Originally posted by extra View Post
                Men å bytte bort andre ting i rc-relatert utstyr det liker du ikke? Det bør da gå an å bytte begge veier?
                Det kan vi diskutere i det vide og brede, men jeg mener at vi ikke skal legge ut annet enn r/c relaterte ting her. Hva folk vil bytte i er en helt annen sak.


                Originally posted by extra
                Signaturen hans manglet, det er det som er det største problemet i disse annonsene.
                Ikke navn, alder, bosted. Da slettes annonsen uten varsel.

                Når det gjelder "stikkan" så må han gjerne være sur, men han har ikke navn, alder eller bosted i annonsen. Synes jeg husker at jeg sletta den, men nå er den åpen igjen. Noen forklaring på det, Razer?
                Han sendte meg en PM og lurte på hvorfor, da han heller ikke hadde fått noe varsel. Jeg åpnet den igjen av den grunn at han skulle fikse signaturen sin.
                Det står faktisk at man skal få advarsel hvis man ikke har signatur, les signaturreglene.

                Videre skal man også signere annonsene sine, men få beskjed før de slettes hvis noe slikt mangler. Jeg har gitt ham beskjed, istedet for å bare slette annonsen.

                Jeg rettet min signatur og, selv om jeg enda ikke har fått en eneste PM, og det er kun en som har bemerket det hittil av de med moderatorstatus.
                Goddamn hypocrits. En ting er å feie for egen dør, men dere som faktisk er moderatorer burde ha fått med dere at en av de mest aktive og kranglete medlemmene av forumet har ulovlig signatur vel? Jeg var fullt klar over at min signatur var for stor, men hello... Moderatorene er jo her for å kontrollere

                *Jada, jeg vet det. I'm just yanking your chain for fun:mrgreen: *
                Martin Sørlie - 1985
                TLR - Absima - Spektrum
                Darkspeed Racing
                www.teamsmallsize.com

                Comment


                • #38
                  Når jeg sletter de annonsene så skriver jeg alltid årsaken til slettingen.
                  Mener du det at de som ikke er moderatorer ikke kan lese det jeg har skrevet?

                  Jeg skriver f.eks. " Mangler pris og signatur. Les reglene."

                  Er det slik at ingen andre enn M. kan lese det?

                  Jeg sender ikke PM hvis brukerne kan lese det.
                  Men er det slik at de ikke kan lese årsaken til slettingen, ja da får jeg selvsagt sende PM først.

                  Beklager til alle, men dette har ikke jeg fått beskjed om.

                  Men å gi varsel på PM om signatur før sletting av annonser står det vel ikke i reglene at skal være nødvendig.
                  Det gjelder vel helst ved tråder. Man bør skille tråder og annonser. Mange brukere som kun registrerer seg en gang for å bli kvitt noe. Og da får de pokker meg gjennomgå av oss
                  TEAM ELEFUN

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by extra View Post
                    Når jeg sletter de annonsene så skriver jeg alltid årsaken til slettingen.
                    Mener du det at de som ikke er moderatorer ikke kan lese det jeg har skrevet?

                    Jeg skriver f.eks. " Mangler pris og signatur. Les reglene."

                    Er det slik at ingen andre enn M. kan lese det?

                    Jeg sender ikke PM hvis brukerne kan lese det.
                    Men er det slik at de ikke kan lese årsaken til slettingen, ja da får jeg selvsagt sende PM først.

                    Beklager til alle, men dette har ikke jeg fått beskjed om.

                    Men å gi varsel på PM om signatur før sletting av annonser står det vel ikke i reglene at skal være nødvendig.
                    Det gjelder vel helst ved tråder. Man bør skille tråder og annonser. Mange brukere som kun registrerer seg en gang for å bli kvitt noe. Og da får de pokker meg gjennomgå av oss
                    Hvis du hadde fulgt med litt mer i denne tråden hadde du fått med deg dette også. Det er KUN oss moderatorer som ser årsaken. Vi er nok ikke de eneste som ikke har sett det før nå
                    Martin Sørlie - 1985
                    TLR - Absima - Spektrum
                    Darkspeed Racing
                    www.teamsmallsize.com

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Razer View Post
                      Det kan vi diskutere i det vide og brede, men jeg mener at vi ikke skal legge ut annet enn r/c relaterte ting her. Hva folk vil bytte i er en helt annen sak.




                      Han sendte meg en PM og lurte på hvorfor, da han heller ikke hadde fått noe varsel. Jeg åpnet den igjen av den grunn at han skulle fikse signaturen sin.
                      Det står faktisk at man skal få advarsel hvis man ikke har signatur, les signaturreglene.

                      Videre skal man også signere annonsene sine, men få beskjed før de slettes hvis noe slikt mangler. Jeg har gitt ham beskjed, istedet for å bare slette annonsen.

                      Jeg rettet min signatur og, selv om jeg enda ikke har fått en eneste PM, og det er kun en som har bemerket det hittil av de med moderatorstatus.
                      Goddamn hypocrits. En ting er å feie for egen dør, men dere som faktisk er moderatorer burde ha fått med dere at en av de mest aktive og kranglete medlemmene av forumet har ulovlig signatur vel? Jeg var fullt klar over at min signatur var for stor, men hello... Moderatorene er jo her for å kontrollere

                      *Jada, jeg vet det. I'm just yanking your chain for fun:mrgreen: *


                      Da får du velsletta anonsen igjen!!!! Han har IKKE ordna signaturen sin!!!! Bare til upplysning!!!!!
                      En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
                      Kjører Leopard!!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by patrix View Post
                        Da får du velsletta anonsen igjen!!!! Han har IKKE ordna signaturen sin!!!! Bare til upplysning!!!!!
                        Enig!
                        Signatur først, så kan annonsen legges ut igjen.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Marder Beetle View Post
                          Enig!
                          Signatur først, så kan annonsen legges ut igjen.
                          Han har signatur, men den vises ikke på gamle innlegg. Skyld på Vbulletin...
                          Last edited by Razer; 17 April 2007, 21:02.
                          Martin Sørlie - 1985
                          TLR - Absima - Spektrum
                          Darkspeed Racing
                          www.teamsmallsize.com

                          Comment


                          • #43
                            Hmm, leste den dere annonsen,. må bare si at jeg er enig med Razor der.
                            Tenk hvor det kommer til å ta av med "snikannonser" hvis slike ann. blir tillatt.
                            Men det er jo greit å "prøve" forumets grenser slik at det blir satt klare grenser om hva som er tillatt!
                            Tor Arne Nicolaisen GMBK

                            Lei av å knuse motstandere!

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by tan20 View Post
                              Men det er jo greit å "prøve" forumets grenser slik at det blir satt klare grenser om hva som er tillatt!
                              Lite å prøve dersom regel blir endret til "RC kjøp/salg/bytte" og ferdig med det.
                              Men uansett så er det ikke akkurat norges lover vi snakker om her.
                              Så lenge det er RC inn eller ut så er det greit for meg.

                              Burde heller vært mer fokus på quoting og feilposting. utrulig mye rart som skjer i disse dager..
                              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                              - NiceShot.no

                              Comment


                              • #45
                                Jeg så en tråd med noen bilder av den nye Express bilen i Elektro-Onroad. Hvorfor ble den slettet og ikke flyttet til fra Butikker?
                                Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                                “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X