Announcement

Collapse
No announcement yet.

elefun Grimstad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Lurer på om de får orden på laderen min igjen jeg
    Kjipt å måtte låne strøm overalt.

    Comment


    • #17
      Bra butikk ja! Eks da jeg fikk et ødelagt hale til helikoptre mitt (Vortex) så trenkte de ikke å se at den var ødelagt en gang før de sende en ny en, det syntest jeg var bra egentli!
      Raymond Torp Eide 22/11/92
      Speed Bazookabil. Vortex 4Channel heli. Wing Dragon 4 Nasa EDT fly.

      Comment


      • #18
        Ja da fikk jeg beskjed.

        Så folkens hold dere unna Kalibrerings menyen på laderen.
        Dette er en feil fabrikken ikke retter opp.
        Selv gikk jeg inn og ut men det endte med at jeg ikke har noen lader lengre.

        Men igjen ROS til Elefun som gir meg en Knallavtale på en ny lader.

        Comment


        • #19
          super service

          elefun er helt super når det gjeller kundebehandling.. jeg kjøpte en fail safe som ikke passet bilen min dette var tappe fra min side... så jeg tok kontakt, de sa jeg bare skule sende den i prev tilbake så skulle de sende en annen til meg 3 dager så var det fikset... så hurra for elefun

          Comment


          • #20
            meget bra butikk ja... kjappest i verden til og sende ut ihvertfall
            mcd racerunner evo 3 competition, obr 30,5 pro-mod, victory pro pipe

            Comment


            • #21
              har bestilt derifra å ventet i godt åver en mnd uten å ha sett noe til pakken så vet nå ikke jeg. var bare en servo å det skulle ikke ha tatt så lang tid. så jeg er IKKE fornøyd med sendingen dems. men for den del så trenger det ikke være de sin skyld. har jo vært mye rot med posten den siste stunden
              Bent Kvilås 86 mod selbuu
              great speed comes from great drift. lets not go slow, lets go sideways.
              er det ikke vei lager vi vei.

              Comment


              • #22
                Har du snakket med dem da? Dem er jo superraske til å svare på alle spørsmål.
                andreas ljokjel, 1984

                Comment


                • #23
                  har sendt 2 mail å ikke fått noe svar så har gidt opp. har ikke betalt noe på forhånd så er ikke noe krise annet enn att bilen min druknet pga for svak styre servo så.
                  Bent Kvilås 86 mod selbuu
                  great speed comes from great drift. lets not go slow, lets go sideways.
                  er det ikke vei lager vi vei.

                  Comment


                  • #24
                    Ja, jeg vil og bare si at elefun har flerne ganger vis superbra service for meg! Keep up the good work gutter!! =D
                    :wink:Jan Olav Grannes fra Sandnes født i 1989
                    Inferno MP 7.5 sport, BMW 320i 1:1

                    Comment


                    • #25
                      Jadå Jani... du har greia på det ja... Hehe..
                      Jeg bestilte dekk og felger på fredag... håper det kommer på mandag eller tirsdag.. Har værtfall vært fornøyd med prisene..
                      | Sintech AX-5 Buggy = Herjebil |Tamiya TT-01D= Skrensebørsa|

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X