Announcement

Collapse
No announcement yet.

Urelaterte tråder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Passelat View Post
    så det dere sier, med litt andre ord... er bare og pumpe opp alt mulig søppel på madia delen da?? godkjenner vi noe, må vi tålerere mer og mer... henger meg kanskje ikke opp i driftinga, men det er mere søppel på den madia delen som ikke akk har noe tilhørighet.. hadde kanskje vært greit og lagt drifte film under driftedelen som et eks og holdt media delen åpen for rc relaterte ting, for deretter og vært litt "strengere" med postene på denne delen...
    Endelig en som skjønner hva jeg mener i denne diskusjonen..TAkk Takk
    Har solgt alt jeg har

    Comment


    • #17
      Originally posted by Passelat View Post
      så det dere sier, med litt andre ord... er bare og pumpe opp alt mulig søppel på madia delen da?? godkjenner vi noe, må vi tålerere mer og mer... henger meg kanskje ikke opp i driftinga, men det er mere søppel på den madia delen som ikke akk har noe tilhørighet.. hadde kanskje vært greit og lagt drifte film under driftedelen som et eks og holdt media delen åpen for rc relaterte ting, for deretter og vært litt "strengere" med postene på denne delen...
      Mener ikke at vi skal overflode forumet med masse crap. Men akkurat i dette tilfelle var det vel en som reagerte på at det var 1:1 drifting bilder på forumet. Tenkte ihvertfall for den som var ganske interessert i selve driftingen som både RC og ekte er det interessant. Det er jo RC relatert for hadde det ikke eksistert 1:1 biler/båter/busser nå det måtte være ville det ikke eksistert 1:10, 1:12 etc. For å bli inspirert må man ha et utgangspunkt vel?

      Nikko=)
      YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

      Comment


      • #18
        Originally posted by nikko View Post
        Mener ikke at vi skal overflode forumet med masse crap. Men akkurat i dette tilfelle var det vel en som reagerte på at det var 1:1 drifting bilder på forumet. Tenkte ihvertfall for den som var ganske interessert i selve driftingen som både RC og ekte er det interessant. Det er jo RC relatert for hadde det ikke eksistert 1:1 biler/båter/busser nå det måtte være ville det ikke eksistert 1:10, 1:12 etc. For å bli inspirert må man ha et utgangspunkt vel?

        Nikko=)
        Hehe..Må liksom vende og vri på alt for å få rett...Synest vi bare skal si at det beste er å legge ut drifting og 1:1 biler og andre ting som ikke hører hjemme her på et annet forum jeg..Er det så vanskelig altså?Som jeg sa i den tråden diskusjonen begynte så har jeg igjen å se en 1:1 drifter som er radiostyrt..Først da kan vi sammenligne rc og 1:1...Er vel ikke så store inspirasjonen å se på 1:1 når man kjører rc vel?Er to vidt forskjellige ting tør jeg å påstå..Men men her gjør man som man vil
        Har solgt alt jeg har

        Comment


        • #19
          Originally posted by TomErik View Post
          Hehe..Må liksom vende og vri på alt for å få rett...Synest vi bare skal si at det beste er å legge ut drifting og 1:1 biler og andre ting som ikke hører hjemme her på et annet forum jeg..Er det så vanskelig altså?Som jeg sa i den tråden diskusjonen begynte så har jeg igjen å se en 1:1 drifter som er radiostyrt..Først da kan vi sammenligne rc og 1:1...Er vel ikke så store inspirasjonen å se på 1:1 når man kjører rc vel?Er to vidt forskjellige ting tør jeg å påstå..Men men her gjør man som man vil
          For en gren som har sitt direkte utspring fra 1:1 er det så absolutt inspirerende å se 1:1. ALT vi gjør skal være skalariktig og kult, derfor er bilder av 1:1 driftebiler 100% aktuelt for oss.
          Martin Sørlie - 1985
          TLR - Absima - Spektrum
          Darkspeed Racing
          www.teamsmallsize.com

          Comment


          • #20
            Originally posted by Razer View Post
            For en gren som har sitt direkte utspring fra 1:1 er det så absolutt inspirerende å se 1:1. ALT vi gjør skal være skalariktig og kult, derfor er bilder av 1:1 driftebiler 100% aktuelt for oss.
            Jaja..gjør som dere vil...gidder ikke diskutere dette mere..Huff så vanskelig alt skal være....
            Har solgt alt jeg har

            Comment


            • #21
              Originally posted by Razer View Post
              For en gren som har sitt direkte utspring fra 1:1 er det så absolutt inspirerende å se 1:1. ALT vi gjør skal være skalariktig og kult, derfor er bilder av 1:1 driftebiler 100% aktuelt for oss.
              Mannen har talt!
              Det er faktsik en stor del av RC Driftinga, da det er en gren som skal være publikumsvennlig og for show. Det skal se kult ut, og da må det hentes inspirasjon fra 1:1.

              Fabiz
              Smallsize Hobbyland A/S
              Team Losi : Spektrum

              Comment


              • #22
                Originally posted by nikko View Post
                Mener ikke at vi skal overflode forumet med masse crap. Men akkurat i dette tilfelle var det vel en som reagerte på at det var 1:1 drifting bilder på forumet. Tenkte ihvertfall for den som var ganske interessert i selve driftingen som både RC og ekte er det interessant. Det er jo RC relatert for hadde det ikke eksistert 1:1 biler/båter/busser nå det måtte være ville det ikke eksistert 1:10, 1:12 etc. For å bli inspirert må man ha et utgangspunkt vel?

                Nikko=)
                skal det være, må det være likt for alle.. slipper vi det i vei, vet vi vel alle hvordan det går??.. ikke bare driftingen som det her er snakk om... skal noe komme opp og igjennom nåløyet, så må dere sannelig være så storstilt av dere at dere godkjenner de andres interesser oxo..

                "mannen har talt"?? hva er det og si?? moderator eller ikke, akkurat i en diskusjon blåser jeg en lang i hvem det er assa... konge eller knekt.. likt skal være likt... neste gang det dukker opp et tema enkelte her inne ikke liker, skal jeg joggu referere til denne tråden her... synes egentlig alt som ikke har med rc kunne havnet på ÅPENT forum,ls på ls, drifting på drifting... på denne måten kan alle som søker inspirasjon til sin del av rc verden gå inn på sin del for å finne det de søker?? eller blir det for vanskelig...

                Vet flere tråder som har vært slettet på det gammle forumet for at de ikke var relaterte nok, som har vært nærmere tema enn eksempelet med drifting som her har kommet opp...

                sorry assa, men jeg sier meg enig med topic starter i denne tråden...
                O.A.Sandaker-79 mod...
                Lst2/OFNA Jammin X1 CRT/FG MT PRO/Savage X

                Comment


                • #23
                  De neste bildene vil havne på drifting tråden om det ble for mye rot i media forumet for enkelte her inne. Syns ikke det skulle bli en stor diskusjon ut av dette. Istedenfor kunne man sendt en vennlig PM til den som legger ut "urelatert" stoff (i dette tilfelle meg) og så kunne man få dette slettet.

                  mvh Nikko=)
                  YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by nikko View Post
                    De neste bildene vil havne på drifting tråden om det ble for mye rot i media forumet for enkelte her inne. Syns ikke det skulle bli en stor diskusjon ut av dette. Istedenfor kunne man sendt en vennlig PM til den som legger ut "urelatert" stoff (i dette tilfelle meg) og så kunne man få dette slettet.

                    mvh Nikko=)
                    Helt enig. Det er bare et forum. Ikke ta opp sånne dumme ting som dette i tråder. Det blir bare tull og faenskap av det hele, og det tror jeg alle som har postet og poster i denne tråden vet godt.

                    Fabiz
                    Smallsize Hobbyland A/S
                    Team Losi : Spektrum

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Fabiz View Post
                      Helt enig. Det er bare et forum. Ikke ta opp sånne dumme ting som dette i tråder. Det blir bare tull og faenskap av det hele, og det tror jeg alle som har postet og poster i denne tråden vet godt.

                      Fabiz
                      bare et forum ja, men når dere skal være super vanskelig og ikke forstå hvor tomerik vil hen, så hekter jeg meg på...det jeg hekta meg opp i, var det at vi måtte tålere slike innlegg... jeg hengte meg IKKE opp i person eller drifting... det jeg mener, er at om vi skal slippe dette i vei med 1/1 biler og blodtrimma smartbiler med motorsykkel motor (dette var da to eks plukket fra det løse, beklager og bruke disse to som eks) så må vi jo slippe i vei en god del annet også... eller hva??
                      O.A.Sandaker-79 mod...
                      Lst2/OFNA Jammin X1 CRT/FG MT PRO/Savage X

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by nikko View Post
                        De neste bildene vil havne på drifting tråden om det ble for mye rot i media forumet for enkelte her inne. Syns ikke det skulle bli en stor diskusjon ut av dette. Istedenfor kunne man sendt en vennlig PM til den som legger ut "urelatert" stoff (i dette tilfelle meg) og så kunne man få dette slettet.

                        mvh Nikko=)

                        nå går ikke jeg på deg som person i det hele tatt... som sagt, hengte meg bare litt på problemstillingen i denne diskusjonen jeg... den med at vi måtte godta ting som ikke hadde med rc å gjøre, men var en inspirasjon... da blir plutselig media delen stor... mye å hente inspirasjon fra assa... sorry om du følte jeg hakket på deg som person...
                        O.A.Sandaker-79 mod...
                        Lst2/OFNA Jammin X1 CRT/FG MT PRO/Savage X

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Passelat View Post
                          nå går ikke jeg på deg som person i det hele tatt... som sagt, hengte meg bare litt på problemstillingen i denne diskusjonen jeg... den med at vi måtte godta ting som ikke hadde med rc å gjøre, men var en inspirasjon... da blir plutselig media delen stor... mye å hente inspirasjon fra assa... sorry om du følte jeg hakket på deg som person...
                          Det går helt fint. det startet vel fordi jeg hadde lagt ut en bildetråd etc. Men jeg tror denne tråden nå er rimelig oppklart før det blir for mye annet surr. Også tror jeg med en litt mer vennlig PM hadde vært litt mildere enn 3 sider med diskusjon det mener nå jeg da.

                          mvh Nikko=)
                          YOKOMO DIB RED | YOKOMO WRAP UP NEXT FRD | KYOSHO INFERNO MP 7.5 | TAMIYA M-CHASSIS M-06

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by nikko View Post
                            Det går helt fint. det startet vel fordi jeg hadde lagt ut en bildetråd etc. Men jeg tror denne tråden nå er rimelig oppklart før det blir for mye annet surr. Også tror jeg med en litt mer vennlig PM hadde vært litt mildere enn 3 sider med diskusjon det mener nå jeg da.

                            mvh Nikko=)
                            men en diskusjon tåler vi da.. hehe... neste gang skal jeg sende deg en super grinete pm tenker jeg.. en skikkelig grinete en... neida, jeg for min del har fått inn mitt synspunkt...
                            O.A.Sandaker-79 mod...
                            Lst2/OFNA Jammin X1 CRT/FG MT PRO/Savage X

                            Comment


                            • #29
                              kan vi ikke prøve å hadet hyggelig her på forumet.

                              nå begynner det å bli vel mye suttring.
                              tråder man ikke har interesse av kan man overse så enkelt er det.
                              det er ingen krav om at man må lese alle tråder.

                              vi har et media forum og vi har et åpent forum.
                              i åpent forum er takhøyden stor. det samme har det vært i media delen.
                              som Wild trail sier så holder vi på med en skala relatert hobby.
                              for drifting og crawler gutta spesielt er vel det å etterligne en ordentelig bil halve moroa.
                              kjører man drifting med RC å her et forbilde så er det klart man vil ha bilen så lik som mulig. eller man kan hente inspirasjon til detaljer og lakkringer for å gjøre sin bil spesiell.
                              det samme blir det med Crawling. man vil jo gjerne ha en skala riktig bil .
                              å det å kunne studere å eventuelt dele ideer med andre via et forum er jo litt av meningen med et forum.
                              det skal være mulig å finne å dele info og tips triks med andre.

                              så slutt å syte å heller bruk forumet til de det skal brukes til.
                              A REAL TWIN IS A V-TWIN.
                              alt under 1200 cc er en startmotor.
                              R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Crazy beetle View Post
                                kan vi ikke prøve å hadet hyggelig her på forumet.

                                nå begynner det å bli vel mye suttring.
                                tråder man ikke har interesse av kan man overse så enkelt er det.
                                det er ingen krav om at man må lese alle tråder.

                                vi har et media forum og vi har et åpent forum.
                                i åpent forum er takhøyden stor. det samme har det vært i media delen.
                                som Wild trail sier så holder vi på med en skala relatert hobby.
                                for drifting og crawler gutta spesielt er vel det å etterligne en ordentelig bil halve moroa.
                                kjører man drifting med RC å her et forbilde så er det klart man vil ha bilen så lik som mulig. eller man kan hente inspirasjon til detaljer og lakkringer for å gjøre sin bil spesiell.
                                det samme blir det med Crawling. man vil jo gjerne ha en skala riktig bil .
                                å det å kunne studere å eventuelt dele ideer med andre via et forum er jo litt av meningen med et forum.
                                det skal være mulig å finne å dele info og tips triks med andre.

                                så slutt å syte å heller bruk forumet til de det skal brukes til.
                                er det ikke en vesetlig forskjell på sutring som du refererer til og en konstruktiv diskusjon?? jeg for min del sluttet med sutringa som unge assa... leser forumets deler, men når reglene er skrevet og en stakkar prøver og komme med et konstruktivt innlegg om å overholde disse, ser jeg ikke "sutringa du referere til assa... jeg for min del hang meg på poenget hannes i den delen her... du som her vært med her inne i lengre tid vet at tråder på det gammle forumet har vært slettet på dårligere grunlag enn dette... synes egentlig takhøyden skal være lik for alle jeg da.. skjønner den med inspirasjon osv, men legg det da under åpent forum og hold media delen for det den er tiltenkt mener nå jeg da...
                                O.A.Sandaker-79 mod...
                                Lst2/OFNA Jammin X1 CRT/FG MT PRO/Savage X

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X