Announcement

Collapse
No announcement yet.

truggyforum

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • truggyforum

    Hello! lurte på om dere har tenkt på å få opp et eget truggyforum her også?
    André 1975-LMBK-CRT-

  • #2
    Tror at "Monster Truck"-emnene, er påtenkt Truggy også - eller synes du det er så mye prat om begge deler at det er behov for å splitte dem? Send en henvendelse til moderator så bringer nok dem ønsket ditt videre

    Comment


    • #3
      ..

      Syntes helt klart det er på tide med et eget truggy forum! Mange poster fra folk her som ikke helt vet forskjellen på klasser osv så det kunne sikkert hindret en del forvirring.

      Comment


      • #4
        Ja, det er jeg helt enig i...
        Synes det blir feil å plassere alle tråder som handler om truggy, i MT eller buggy forumet.. Truggy stiller jo ikke i de klassene engang
        Som TorgeirB sier, så tror jeg også det kan hindre en del forvirring.
        Det ser jo også ut til at truggyklassen vokser større og større, så et eget truggyforum hadde gjort seg!
        # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

        Comment


        • #5
          Originally posted by Mariuslk View Post
          Ja, det er jeg helt enig i...
          Synes det blir feil å plassere alle tråder som handler om truggy, i MT eller buggy forumet.. Truggy stiller jo ikke i de klassene engang
          Som TorgeirB sier, så tror jeg også det kan hindre en del forvirring.
          Det ser jo også ut til at truggyklassen vokser større og større, så et eget truggyforum hadde gjort seg!
          ENIG ENIG ENIG
          Kristian Thorbjørnsen
          11.10.1991
          Hyper ST:mrgreen:

          Comment


          • #6
            Dette er vel tatt opp 2-3 ganger før. Jeg er selv for det, men det blir lagt i grus hver gang noen kommer med forslaget.

            Fabiz
            Smallsize Hobbyland A/S
            Team Losi : Spektrum

            Comment


            • #7
              Er jo en mellomting, så hvorfor ikke ha eget?

              Blir jo mye rot også, hvis du ikke vet hvor du skal poste!

              Sandlien
              Solør Gutta Drifting !
              HPI S2 6.5T
              Xray M18MT Mamba edition.

              Comment


              • #8
                dette er veldig enkelt - bare fjern karosseriet så har du en buggy!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by boogie View Post
                  dette er veldig enkelt - bare fjern karosseriet så har du en buggy!
                  Ja, da har jeg hørt deg også....

                  Fabiz
                  Smallsize Hobbyland A/S
                  Team Losi : Spektrum

                  Comment


                  • #10
                    Da kan vel bare skrive i buggy forumet da!

                    Sandlien
                    Solør Gutta Drifting !
                    HPI S2 6.5T
                    Xray M18MT Mamba edition.

                    Comment


                    • #11
                      Hvorfor ikke skille ut truggy-trådene i en egen del? Det ville jo vært til det beste for nesten alle. Folk som ikke er interessert i truggy kan lett unngå disse innleggene og de som vil lese om det finner det enkelt og for de som tidligere har lurt på hvor de skal poste sine tråder trenger ikke å lure mer.
                      Når Forumet attpåtil har klart å skille ut Savage i en egen del men nekter å sette opp en del for hele truggymiljøet som rommer langt mer enn en bilserie fra en produsent. Nei da kan man begynne og lure...
                      Så gi oss et truggyforum! Kanskje det gjør at fler og fler får øynene opp for disse bilene og at klassen vokser?
                      Jammin X1 CRT

                      Comment


                      • #12
                        hehe, alle poster som er ment til truggy folket blir vel postet både på mt og buggyforumet. Kan en admin hjelpe oss ut av identitetskrisa og lage ett eget til oss?, det hadde blitt satt pris på!
                        André 1975-LMBK-CRT-

                        Comment


                        • #13
                          Pr i dag er virker det som det er 50/50 om truggy postene havner i buggy eller MT forumet. Det er selvfølgelig masse likheter mellom både MT og AT, og buggy og AT, men det er nå engang en egen klasse i løp, så da bør det vel være greit å ha egne truggy tråder også eller?
                          Martin Pedersen
                          1977 Mod @ Oslo, LMBK
                          Jammin X1 Crt

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Martin_P View Post
                            Pr i dag er virker det som det er 50/50 om truggy postene havner i buggy eller MT forumet. Det er selvfølgelig masse likheter mellom både MT og AT, og buggy og AT, men det er nå engang en egen klasse i løp, så da bør det vel være greit å ha egne truggy tråder også eller?
                            Derfor er det vel bedre å dele opp. Så slepper folk og lete etter trådene.

                            Sandlien
                            Solør Gutta Drifting !
                            HPI S2 6.5T
                            Xray M18MT Mamba edition.

                            Comment


                            • #15
                              Mulig ikke min post var helt klar, men jeg vil også gjerne ha et truggy forum
                              Martin Pedersen
                              1977 Mod @ Oslo, LMBK
                              Jammin X1 Crt

                              Comment

                              (RS) Radiostyrt.no Statistics

                              Collapse

                              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                              Welcome to our newest member, Erik-M.
                              Working...
                              X