Originally posted by Egon
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
LARGE scale
Collapse
X
-
-
Jepp !Men det gjør ikke du?? Ellers har du det bra??:mrgreen:Originally posted by Egon View PostLOL!!!
Du som er Svensk Patric, du må jo vite hva ironi er for noe.......?
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
Kjører Leopard!!
Comment
-
Originally posted by Egon View PostMen J.I. da............
Her kommer det konstruktiv kritikk fra en som tydeligvis har opparbeidet seg en solid erfaring på området, vi må da tåle det.......?
Jeg f.eks, nå er jeg på jakt etter en ny Savage jeg.......den forrige jeg hadde ble dessverre totalt overkjørt av den Beetle`n du kjøpte av meg........
...og da mener jeg totalt! ...måtte selge den som delebil etterpå.....
Har konvertert jeg nå......det samme syns jeg dere andre LS-gutta også kan tenke seriøst på, når folk med mer kjøtt på bena enn det du har selv har noe å si, ja da hører man.........!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
BeetleŽŽn går bra den serru.
konvertere til fuel bil Å SAVAGE! må jeg ring etetr den Gule bussen snart eller?
jeg skal kek konvertere tilbake til nitro det er da helt klart.
skulle jeg få lyst på en savage så måtte det være for å kjøre over den med BeetleŽŽn. HAHAHAHA!
som sagt er det en fin tone og mange gode tips å hente.
keep the spirrit alle sammen.
nå mangler vi bare flere baner å en egen cup for FG off road.A REAL TWIN IS A V-TWIN.
alt under 1200 cc er en startmotor.
R.I.P Konrad My litle friend i will never forget you.
Comment
-
Jeg er såpass fersk at jeg ikke har rukket å spørre hver og en av dere erfarne enda ang disse bilene, men det lille jeg har spurt og det jeg har lest har jeg også satt stor pris på!
Jeg fikk min første FG her igår, og noe sier meg at jeg kommer til å dumpe innom her både titt og oftere!
Bilen er forresten fantastisk! Lager en egen tråd om den etterhvert! :grin:
Bra forum! :mrgreen:
Vi kjøres!
ThomasThomas Bordvik - 78
RS4 - RTR 3
FG Monster Beetle Pro - ENDELIG
Comment
-
Jeg gleder meg til jeg også har plass til en FG eller to hjemme. Når man er nybegynner og har så mange engasjerte mennesker klare for å hjelpe tilgjengelige, da skal man vere fornøyd. Takker på forskudd jeg da :mrgreen:Sunnfjord RC Klubb
::Tamiya:: TA03R-S | TA01 | FF-01 | TT-01 | TB-02D | Hilux High-Lift | TA03R-S TRF + Taisan body | Pajero
Comment
-
large skala
hei.Jeg sitter og leser innlrggeneher om fg er en snurrebass med 2 hjulstrekk. hehe.Han som påstår dette henger ikke helt med i r-c verden om gode biler.Har selv en savage 2 buggyer og en FG. FG bilen er bare rå.Har fræsa karrosseriet av på flere nitrobiler og spyttet de ut bak.mindre plunder er det også med de.DET er nok det beste kjøpet jeg har gjort. hilsen 57 modell med kjøtt på bena som noen skrev her.joar schei 57modell 7125 vanvikan
Comment
-
Jeg fikk en PM fra en som ikke har noe med LS å gjøre, han var bare ofte innom å leste på LS-forumet, og han syntes jeg kom med mange gode råd som han hadde lagt seg på minnet til han skulle handle seg LS.......men han lurte på hvorfor jeg var så sint.....:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:Originally posted by fg-racing.net View PostFor ikke å glemme et godt humør på de gale
......LOL!!
Joda.......godt humør har vi da vet du..........vi gale....LOL!sigpic
Tlf 4691 0501
Comment
-
Er vel noen store guttunger som forsatt liker å leke med biler også kanskje???Originally posted by fg-racing.net View PostOg inneholder en stor overdose av Ironi
Blir jaffal mobba på jobben for som dem sier så er det bare unger som leker med biler............skjønner ikke det
Comment
Today's Birthdays
Collapse
(RS) Radiostyrt.no Statistics
Collapse
Topics: 39,683
Members: 18,937
Active Members: 1
Welcome to our newest member, Mortenporten.

Comment