Announcement

Collapse
No announcement yet.

VB database feil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • VB database feil

    I de siste dagene har jeg stadig vekk måtte oppgradere siden da MySql serveren ikke er tilgjenglig.
    Jeg regner ikke med at det bare er jeg som har dette problemet ?

    Er det noe feil eller er det Host som har problemer ?

  • #2
    Samme problemet her i gården... men refresher man som gal, går det etterhvert.
    Jeg regner med at dette er noe admins jobber med uansett, så jeg bare venter..
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Det samme ble tatt opp tidligere en gang, men da hadde jeg ikke selv vært borti det. Men denne uka har jeg sett den feilmeldingen flere ganger. Senest det siste innlegget måtte jeg refreshe siden flere ganger for å få svart på.
      RC Drift Club Norway | LMBK

      Comment


      • #4
        Originally posted by Hurrle View Post
        Det samme ble tatt opp tidligere en gang, men da hadde jeg ikke selv vært borti det. Men denne uka har jeg sett den feilmeldingen flere ganger. Senest det siste innlegget måtte jeg refreshe siden flere ganger for å få svart på.

        Jeg får feilmeldingen nesten hver gang jeg prøver å quote, men når jeg skal poste en ny melding eller svar går det ofte bedre.

        Comment


        • #5
          Originally posted by Øyvind! View Post
          Jeg får feilmeldingen nesten hver gang jeg prøver å quote, men når jeg skal poste en ny melding eller svar går det ofte bedre.
          samme hær. må skrive svar 4-5 gang hvis jeg trykker på qoute. dæven no skjedd det igjen..
          OooGøran j.BorkamoooO
          OooRacer SavvyooO

          Comment


          • #6
            Litt små stress å måtte refreshe sida hele tida, så jeg bruker ninjaproxy når det går som verst...
            FG Marder Race || Protech Enigma XS til salgs

            Comment


            • #7
              har problemer jeg og. litt på siden: man trenger ikke å quote innlegget over sitt eget med mindre man skal svare på en spesifikk del av innlegget. det er bare en dårlig uvane. quoting er til, som nevnt over, å svare på en spesifikk del av innlegget eller svare på ett tidligere innlegg...
              "Make em cry!" Espen Antonsen, 1983
              TT-01D:Alu kardang, karbon avstiver, Mamba max 6900 combo. diverse alu deler...

              Comment


              • #8
                Originally posted by eXa View Post
                quoting er til, som nevnt over, å svare på en spesifikk del av innlegget eller svare på ett tidligere innlegg...

                Her kunne jeg ikke vært mer enig men sinsykt offtopic da :rolleyes:

                Comment


                • #9
                  Vel,,det kan være hosten/webhotellet som forumet ligger på sin feil.
                  Veit at de har hatt problemer med noen disker på serverne sine idet siste.

                  Vi får regne med at det retter seg fort, skal dere se.
                  NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
                  RC4WD Team Driver

                  Comment


                  • #10
                    har pluttslig fått opp database feil dem siste dagene.
                    serverhousingen som er rar eller er det bare meg?
                    Christian Torvetjønn - 85
                    Drift: Subbadu tt01d m/lrp 3 star - HBX evo m/15T - tt01 skyline shitt Crawler: Axial AX10 - High-lift m/mud slingers - Defender tlt crawler - Nitro: Kina buggy sak

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by gspott View Post
                      har pluttslig fått opp database feil dem siste dagene.
                      serverhousingen som er rar eller er det bare meg?
                      Nå er det jo en stund siden sist så jeg tror ikke disse sakene har noe med hverandre å gjøre. Jeg la merke til at det var noe db-feil her for litt siden, men har ikke sett det etterpå så da var det kanskje en "hikke"
                      mvh, Espen Grimsgaard ('75)
                      [[ har en kunst-pause.. ]]

                      Comment


                      • #12
                        Fikk det for første gang i natt da eg svarte med quote. Lurer på om det er første gang eg brukte quote og.
                        sigpic

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X