Announcement

Collapse
No announcement yet.

Feedback kategori.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Feedback kategori.

Har handlet endel med mange her inne med varierende resultat.
    Jeg savner et "feeback-forum" slik som på www.RCCrawler.com, for å kunne fremme endel selgere/kjøpere, men også for å advare mot enkelte selgere/kjøpere.
    Hva tror folket om noe slikt i kjøp-og-salg-og-bytte-osv-seksjonen?

Her er forresten reglene for bruk av Feedback-forumet på www.rccrawler.com;

"The Feedback Forum is to allow others to give postive and negative feedback from person(s) that they have dealt with and allow others to see.This helps others to decide for themselves, to see if they want to deal with that person(s) in the future. This forum is not intended for a bunch of fighting or other non-sense and will not be tolerated.

Also, DO NOT post any Pm's or emails between the person(s) that you have dealt with.Those are personal and are intended to stay that way. The only time that will be allowed is if there is no other alternative to solving the matter. If Pm's and emails are posted just right off the bat,the post will be deleted.

If you see a person(s) name is in here that you have dealt with, please feel free to post up your dealings with that person also.If you have not dealt with that person(s) stay out of it.This will keep the BSing to a minimum. If not, your post will be deleted aswell.

UPDATE- If your deal was not dealt on RCC, then DO NOT post it on here. We have no control to what goes on outside of RCC. So if your deal has been made on Ebay,CT,OL,etc.etc. DO NOT post here leaving Feeback. If you do decide to post, it WILL be deleted.

DO NOT post anyones' personal information unless it has been authorized by a RCC Mod. Any personal info posted that has not been aurthorized by a RCC staff member will be deleted!!

You are only allowed to post such things ( NO Ebay at anytime ) once you have spoken to a Mod of RCC and he has given you the OK to do so. When posting someones' personal info, only the name,city and state can be listed. We will not allow the listing of someones' address or phone #.

If done so, you will be warned the first time and your post deleted.

2nd time and you will lose privileges to the "Classifieds Section" for 30 days.

3rd offense will result in the lose of privileges to the "Classifieds Section" for good.

From this day on, chit chatting in the feedback section will not be tolerated, any body who does will be removed from the classifieds, forever.

Thanks,

RCC Staff"

Jeg synes dette hadde vært en god ide.

Mvh
    Roy I. Hernes.
    Roy Ivar Hernes, 1965 modell.
    Bosatt i verdens navle, Høyjord i Vestfold
    RC-biler; for mange og for skiftende til å ramse opp...

Ja jeg ser ingen grunn til at ikke vi også kunne hatt en feedback kategori her, så den støtter jeg helt og holdent

Comment

Dette er noe som er på samtlige britiske og amerikanske RC-forumer også, og der funker det utmerket!

Støtter denne jeg også.

Fabiz
      Smallsize Hobbyland A/S
      Team Losi : Spektrum

Comment

jeg er med på den jeg å
        Fredrik

Comment

Jeg synes også dette er et fornuftig forslag, foruten følgende:
          UPDATE- If your deal was not dealt on RCC, then DO NOT post it on here. We have no control to what goes on outside of RCC. So if your deal has been made on Ebay,CT,OL,etc.etc. DO NOT post here leaving Feeback. If you do decide to post, it WILL be deleted.
          Jeg vil *veldig* gjerne vite om en evt. svinepels har solgt gråstein som gull på finn.no f.eks (eller omvendt for den saks skyld

We have no control to what goes on outside of RCC
          Dem har vel liten kontroll på hva som blir kjøpt/solgt på rcc også etter mitt syn.
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

Comment

Hvor er folket bak offroad.no...?

Er det virkelig ikke flere som har synspunkter på dette??
            Det blir jo omsatt RC-utstyr for et beløp jeg ikke tør tenke på engang, på markedet her på radiostyrt.no...!!

Espeng?? Moderatorer?? Ingen kommentar??

Mvh
            Roy I. Hernes.

Comment

støtter dette jeg og!
              MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

Comment

Jeg støtter også denne ideen.
                Martin Iversen 93
                |Biler: X-Ray M18T, Team Associated RC8T-E CE|Båt, Windy Air Boat, H&M Micro Drifter.

Comment

Veldig bra forslag det her, MaxxWiking!

Jeg er vel egentlig ganske skeptisk til å handle med folk som ikke er kjent på forumet, og som man vet holder på med RC litt seriøst (ser det etter hva slags poster de har skrevet osv)... Men det er jo helt klart at det har skjedd episoder med de litt mer aktive her inne også.
                  Så jeg stemmer helt klart et slikt feedback system
                  # 8ight-T # # Nosram RS .28 EVO / RB C6 BB # Spektrum DX3R # Proline # Futaba # ACE # Byron #

Comment

Det var visst ikke noe klima for dette.... Eller..???
                    Flere kommentarer??

Mvh

Comment

støtter forslaget jeg!
                      OooGøran j.BorkamoooO
                      OooRacer SavvyooO

Comment

Bra forslag. Som trådstarter og hissigpropp i Finn DOTT No tråden her på forumet, så er jeg for dette forslaget 100%

Men det er vel opp til admin om det blir realisert.
                        TEAM ELEFUN

Comment

Støtter forslaget eg og
                          sigpic

Comment

Dette virker som noe Radiostyrt.no med fordel kunne hatt også.

Comment

Ja, dette virker som en fornuftig ide! Kunne vært et svært nyttig verktøy.
                              DF-03, TT-01(x2), M-04L -> 3PKS Fasst
                              Belt-CP, Cessna 182, YAK55, Zagi 480 -> 7C Fasst

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                              Welcome to our newest member, Mortenporten.
                              Working...
                              X