Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inhabilitet!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inhabilitet!

    Ved flere anledninger her i forumet har jeg kommet over poster hvor medlemmer undrer hvor de kan kjøpe ulike produkter. Det kommer ofte gode svar, men jeg blir avogtil sittende med følelsen av at flere brukere her jobber ved butikken(e) som de selv nevner.
    Det kan godt være at det _KUN_ er jeg som føler det slik, men jeg mener at dette påvirker svaret som blir gitt.
    Etter min mening så er det stor sannsynlighet for at jeg, dersom jeg jobber i butikk "X", vil nevne butikk "X" i ulike sammenhenger, og dermed promotere butikken i ulike sammenhenger.

    Jeg vil da fremme et forslag om at man, dersom man er innvolvert i driften av en butikk som er relevant for dette diskusjonsforumet, BØR dette merkes i signatur eller liknende.
    Dette er normal praksis i flere andre forum.

    Brukerne bør få vite om svaret er 100% ærlig, i form av erfaringer. Eller om svarene påvirkes av at den som svarer selv selger produktene, og kanskje får provisjon på salg av spesifikke produkter.

    Forumet skal være et sted hvor man utveksler erfaringer, hjelper hverandre osv. og da er man avhengig av å vite "hvem" som snakker.
    Eirik Nilsen 85.

  • #2
    Jeg kan ikke si jeg kjenner med veldig igjen i det du sier. Det har sikkert skjedd, men ikke nok til at det er noe problem slik jeg ser det.

    Derimot så vet jeg at mange har sine faste butikker som de er fornøyd med og som de handler av fast, dermed vil kanskje disse butikkene nevnes ofte når det er snakk om produktgrupper som denne butikken er god på. Da nevnes det stort sett av folk som har handlet i denne butikken.
    RC Drift Club Norway | LMBK

    Comment


    • #3
      Jeg gir tips om butikker hvor jeg har handlet og syns prisene er rimelige.
      Kan nok til tider også tipse om utenlanske butikker hvor det ikke er fullt så rimelig, men at butikken iallfall har det en spør etter.
      Jeg er ikke av den typen som vil tipse andre om butikker jeg selv ikke ville handlet fra, og hvor prisene er helt bak mål.

      Men alt i alt, jeg tipser andre om butikker jeg vet om.

      Comment


      • #4
        Originally posted by supereirik View Post
        Ved flere anledninger her i forumet har jeg kommet over poster hvor medlemmer undrer hvor de kan kjøpe ulike produkter. Det kommer ofte gode svar, men jeg blir avogtil sittende med følelsen av at flere brukere her jobber ved butikken(e) som de selv nevner.
        Det kan godt være at det _KUN_ er jeg som føler det slik, men jeg mener at dette påvirker svaret som blir gitt.
        Etter min mening så er det stor sannsynlighet for at jeg, dersom jeg jobber i butikk "X", vil nevne butikk "X" i ulike sammenhenger, og dermed promotere butikken i ulike sammenhenger.

        Jeg vil da fremme et forslag om at man, dersom man er innvolvert i driften av en butikk som er relevant for dette diskusjonsforumet, BØR dette merkes i signatur eller liknende.
        Dette er normal praksis i flere andre forum.

        Brukerne bør få vite om svaret er 100% ærlig, i form av erfaringer. Eller om svarene påvirkes av at den som svarer selv selger produktene, og kanskje får provisjon på salg av spesifikke produkter.

        Forumet skal være et sted hvor man utveksler erfaringer, hjelper hverandre osv. og da er man avhengig av å vite "hvem" som snakker.
        Føler ikke med du !!!! Får som oftes følelsen att ANDRA forum medlemmer tipser om butikker som har eller yter bra service!! Hyfsade priser BÅDE inn å utland!!Ellers er det vel kanske noen som har "sponsor" avtale med en eller annan!!??
        En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
        Kjører Leopard!!

        Comment

        (RS) Radiostyrt.no Statistics

        Collapse

        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
        Welcome to our newest member, Erik-M.
        Working...
        X