Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hurtigtaster.......

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hurtigtaster.......

    Kan noen være så snill å få frem hurtigtastene for kjøp, salg og bytte igjen??!!
    sigpic
    Tlf 4691 0501

  • #2
    Originally posted by type0 View Post
    Hva har egentlig skjedd med linkene øverst på siden? "Hovedsiden, Diskusjonsforum" etc.
    Originally posted by extra View Post
    Admin holder på å forbedre forumet. Info om dette kommer snart.
    Dette forklarer vel hvorfor de er borte egon

    .thomas
    Last edited by thomasm; 28 December 2007, 20:38. Reason: Glemte den ene quoten...
    :: Tamiya? ::
    :: TNX 5.2r, TT-01, TB-02D, TA05-R, M-03R :: Spectrum ::
    Reklameplass til leie?

    Comment


    • #3
      I mellomtiden kan man bruke denne linken:

      sigpic
      Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Lathly View Post
        I mellomtiden kan man bruke denne linken:
        http://forum.radiostyrt.no/vb/
        Ikke for å være frekk eller noe slikt... men hva nytte gjør den linken? den sørger jo bare for at man kommer rett til forumet...

        .thomas
        :: Tamiya? ::
        :: TNX 5.2r, TT-01, TB-02D, TA05-R, M-03R :: Spectrum ::
        Reklameplass til leie?

        Comment


        • #5
          Originally posted by thomasm View Post
          Ikke for å være frekk eller noe slikt... men hva nytte gjør den linken? den sørger jo bare for at man kommer rett til forumet...

          .thomas
          Da kan man finne typ:ls delen eller kjøp/salg!!!! disse finner du ikke ellers!!!!!
          En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
          Kjører Leopard!!

          Comment


          • #6
            Ja, jeg har aldri påstått at jeg er serlig smart, men når jeg kom inn på "hovedsiden" så fant jeg ingen vei inn på de forskjellige diskusjonsforuma, kun lista over de siste innlegga.

            Men nå ser jeg jo at man kan gå inn på en vilkårlig tråd og trykke på Radiostyrt diskusjonsforum linken som står på toppen av alle forum-trådene
            sigpic
            Om det ikke er ødelagt så forsøk hardere !!! RC-Racing.no supporter.

            Comment


            • #7
              Originally posted by thomasm View Post
              Dette forklarer vel hvorfor de er borte egon

              .thomas
              Hmmmmm......

              Så vi vil få det tilbake?
              Beklager at jeg ikke har fått med meg at dette er tatt opp før......
              sigpic
              Tlf 4691 0501

              Comment


              • #8
                Originally posted by Lathly View Post
                Ja, jeg har aldri påstått at jeg er serlig smart, men når jeg kom inn på "hovedsiden" så fant jeg ingen vei inn på de forskjellige diskusjonsforuma, kun lista over de siste innlegga.
                Da forstår jeg... igjen... dette var ikke på noen som helst måte ment for å være frekk eller lignende...

                Men når man først er i gang, så kan jeg jo da oppklare "misforståelsen"... hvis man går på http://www.radiostyrt.no ... så kommer man til en side som viser siste innlegg, en kalender og slike ting. en form for startside... http://forum.radiostyrt.no derimot, går rett til forumet... personlig har jeg alltid brukt forum.radiostyrt.no... Så derfor så jeg ikke helt hva den linken du posta skulle være godt for...
                Originally posted by Egon View Post
                Hmmmmm......
                Så vi vil få det tilbake?
                Beklager at jeg ikke har fått med meg at dette er tatt opp før......
                Det var nevnt i tråden om forumet i 2008... Så jeg tenkte jeg bare skulle opplyse deg og eventuelt andre som lurte på det samme...


                en ydmyk hilsen
                .thomas
                Last edited by thomasm; 28 December 2007, 22:29. Reason: jeg er ingen fan av dobbeltposter når man like gjerne kan editere siste post ;)
                :: Tamiya? ::
                :: TNX 5.2r, TT-01, TB-02D, TA05-R, M-03R :: Spectrum ::
                Reklameplass til leie?

                Comment


                • #9
                  Hva med å bruke riktig URL, http://forum.radiostyrt.no har jo vært dette forumet riktige adresse siden tidenes morgen.
                  Sommer: Mugen MTX-5 Vinter: SpeedMerchant Rev 7 og BMI Copperhead 12 FE

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by thomasm View Post
                    Da forstår jeg... igjen... dette var ikke på noen som helst måte ment for å være frekk eller lignende...

                    Men når man først er i gang, så kan jeg jo da oppklare "misforståelsen"... hvis man går på http://www.radiostyrt.no ... så kommer man til en side som viser siste innlegg, en kalender og slike ting. en form for startside... http://forum.radiostyrt.no derimot, går rett til forumet... personlig har jeg alltid brukt forum.radiostyrt.no... Så derfor så jeg ikke helt hva den linken du posta skulle være godt for...


                    Det var nevnt i tråden om forumet i 2008... Så jeg tenkte jeg bare skulle opplyse deg og eventuelt andre som lurte på det samme...


                    en ydmyk hilsen
                    .thomas
                    Hurtig tasterna er ikke der heller!!!!! Dom er borte vekk!!
                    En PESSIMIST er en OPTIMIST men med erfaring!!!!
                    Kjører Leopard!!

                    Comment


                    • #11
                      Er nok bare et spørsmål om tid før de er på plass igjen.
                      Skjer ganske drastiske endringer på forumet om dagen, så litt nye ting må man regne med.
                      Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                      - NiceShot.no

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X