Announcement

Collapse
No announcement yet.

Når tråder slettes eller flyttes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by xilian View Post
    Hvis vi skulle sendt PM for hver bidige ting så hadde vi ikke fått gjort annet.
    Det er vel uansett ikke moderators plikt at brukeren oppfyller kravene på forumet.

    Dagens gode tips må være å lese reglene *før* man poster, så slipper man trøbbel.
    Såpass dårlig tid har du ikke. Er greit at du lar det gå for små filleting i poster eller liknende, men å slette en hel annonse uten å si ifra er jo litt drøyt.

    Uansett, har fikset det nå.

    EDIT: Dessuten så har jeg sett mange fler "dårlige" annonser her som dere har latt gått uten videre.
    Team Smallsize

    Comment


    • #17
      Originally posted by sabben View Post
      Såpass dårlig tid har du ikke. Er greit at du lar det gå for små filleting i poster eller liknende, men å slette en hel annonse uten å si ifra er jo litt drøyt.

      Uansett, har fikset det nå.

      EDIT: Dessuten så har jeg sett mange fler "dårlige" annonser her som dere har latt gått uten videre.
      Dette har eg og lagt merke til! men trur ikkje dei har kapasitet til å gjere allt dete (?)

      Comment


      • #18
        Gjør som meg, send en PM selv til de som ikke har lagt til pris i annonsene sine
        Da har dem gått inn å endret etterpå.
        Moderatorer har mer enn nok å gjøre her på forumet enn å rette alle annonser.

        Comment


        • #19
          Originally posted by sabben View Post
          Såpass dårlig tid har du ikke.
          Her har du litt statistikk:

          * 19.211 tråder siden oktober 2003
          * 205.802 innlegg siden oktober 2003 (Totalt sett ca. 150 pr. døgn, forumet er jo mer aktivt nå enn ved oppstart, så tallet er nok høyere i dag)
          * 5 moderatorer på dugnad skal skumme innlegg og besvare spørsmål fra brukere mottatt i PM
          * Ca. 1-5 PM blir sendt hver eneste dag ang. signatur (pr. moderator).

          Veldig bra initiativ av MB som sender PM til folk som ikke får med seg reglene. Sparer oss for masse arbeid.

          Samtidig kan jeg jo spørre om hva du synes når du finner et objekt du vurderer å kjøpe, og det ikke står noe pris(antydning)?
          Er det ikke bra at selger gir uttrykk for hva han skal ha, eller evt. forventer seg?

          Har i alle fall spart meg for masse PM'er til folk som selger overprisa ting
          Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
          - NiceShot.no

          Comment


          • #20
            Originally posted by xilian View Post
            Her har du litt statistikk:

            * 19.211 tråder siden oktober 2003
            * 205.802 innlegg siden oktober 2003 (Totalt sett ca. 150 pr. døgn, forumet er jo mer aktivt nå enn ved oppstart, så tallet er nok høyere i dag)
            * 5 moderatorer på dugnad skal skumme innlegg og besvare spørsmål fra brukere mottatt i PM
            * Ca. 1-5 PM blir sendt hver eneste dag ang. signatur (pr. moderator).

            Veldig bra initiativ av MB som sender PM til folk som ikke får med seg reglene. Sparer oss for masse arbeid.

            Samtidig kan jeg jo spørre om hva du synes når du finner et objekt du vurderer å kjøpe, og det ikke står noe pris(antydning)?
            Er det ikke bra at selger gir uttrykk for hva han skal ha, eller evt. forventer seg?

            Har i alle fall spart meg for masse PM'er til folk som selger overprisa ting
            Var en del det ja... Er selvfølgelig enig at det er fint dersom det står et forslag til pris.

            Men når det ligge flere tråder som hverken har bilde eller noen særlig forklaring på hva det er, så synes jeg det er litt dårig å slette min bare pga at den manglet prisforslag.

            Men uansett, jeg gidder ikke å diskutere her noe mer om dette.
            Team Smallsize

            Comment


            • #21

              Men når det ligge flere tråder som hverken har bilde eller noen særlig forklaring på hva det er, så synes jeg det er litt dårig å slette min bare pga at den manglet prisforslag.
              De du nevner har ihvertfall fulgt reglene, om de får solgt er en annen sak.
              Serpent S120L-Futaba-LRP-KO

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X