Announcement

Collapse
No announcement yet.

Xilian - Den nye "sjefen"

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Skjønner ikke hvordan du kan si at det har blitt mer rotete.
    Det skal være svært vanskelig å ikke finne frem til det man lurer på nå?

Hva er det som gjør det rotete?
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

Comment

hmmm

Originally posted by xilian View Post

Som i mye RC så er som regel d enkle best

Sikkert bare en tilvenning, fikk vel like mye " pepper " når vi gikk over til det nye forumet. Nå husker jeg ikke selv hvordan det gamle så ut....
      sigpic
      http://www.kyosho.no/

Comment

Det var litt hyling da ja.. Har i grunn ikke vært mye om nye hierarkiet.. Ikke hørt noe om banner-saken på venstre side enda. Hadde i grunn regna med full PM boks og 50 uleste mail

Er nok som du sier, bare en tilvenningssak. Litt trøblete i starten, men på sikt vil jeg tro det er bedre sånn det er nå.

Nå er det uansett ikke for seint å endre på noe, og stolthet i forhold til det å gjøre en "feil" er det så som så med.
        I stedet for å si "nå var det no dritt", si heller hva som er dritt, så kan vi heller vurdere å flytte på dritten
        - NiceShot.no

Comment

Det var litt hyling da ja.. Har i grunn ikke vært mye om nye hierarkiet.. Ikke hørt noe om banner-saken på venstre side enda. Hadde i grunn regna med full PM boks og 50 uleste mail

Er nok som du sier, bare en tilvenningssak. Litt trøblete i starten, men på sikt vil jeg tro det er bedre sånn det er nå.

Nå er det uansett ikke for seint å endre på noe, og stolthet i forhold til det å gjøre en "feil" er det så som så med.
          I stedet for å si "nå var det no dritt", si heller hva som er dritt, så kan vi heller vurdere å flytte på dritten
          Boksen på v.side gjør det noe "rart" å lese forumet.
          Alt innhold starter på "feil" sted.

Skal jeg sende en pm bare for å ha gjort det

Comment

Gjør det, men jeg kommer ikke til å skjønne hva du mener!
            - NiceShot.no

Comment

Nå var det flott xilian!
              MTA4 med OFNA Force .32, Team Losi sport pipe og masse alusnacks |TT01|Snøskuterprosjektet mitt - http://forum.radiostyrt.no/vb/showthread.php?p=252024 |Walkera DF 4|TMBK| Rapicon Fuel

Comment

Som noenlunde fersk forumbruker, synes jeg dette opplegget er meget bra, +2:smile:
                sigpicJON ASPNES. 1968 MOD. NYBEGYNNER:mrgreen: HYPER ST PRO TRUGGI.
                TRF 416. HPI FIRESTORM 15T. TAMIYA M03.
                GMBK.

Comment

Bra med fornøyde brukere!

Nå venter jeg bare på svar fra stiann og Sigves (evt. andre) om hva som er dårlig.
                  - NiceShot.no

Comment

Jeg og er fornøyd! - sådesså!
                    kunne tenke meg mere "oppdelte" kjøp og salg sider,eneste...
                    f.eks: 1:10 onroad, 1:10 offroad osv...
                    Kan INGENTING om webdesign, så jeg veit ikke hvor enkelt/vanskelig dette er.
                    Nils Heen -74 mod. Eidfjord Tlf: 950 43 887, Kjører: Mugen MBX 6 m/OS Recab(?), Tamiya TRF 416 m/NOVAK 5,5 Flyr: T-Rex 450 S
                    -Dreng på midtskogen raceway-

Comment

Det har nok ikke så store hensikten å dele opp mer enn det er nå.
                      Jeg er godt fornøyd med oppdelingen bil/båt/fly/diverse.

Om vi skulle tatt skrittet enda lenger, så måtte det blitt en totalt ny løsning.
                      (tror jeg...)
                      - NiceShot.no

Comment

Jada. dessuten hadde det vært MYE mer oversiktlig dersom folk hadde fjernet anonsa når den har gjort nytta si!:???:
                        Nils Heen -74 mod. Eidfjord Tlf: 950 43 887, Kjører: Mugen MBX 6 m/OS Recab(?), Tamiya TRF 416 m/NOVAK 5,5 Flyr: T-Rex 450 S
                        -Dreng på midtskogen raceway-

Comment

synes det er mere rotete pga all oppdelingen, blir så mye frem og tilbake bare for og se foreksempel hva som er tilsalgs. og hva er poenget med og dele opp Forbrenningsmotorer? denne har du delt opp i 3 deler. i disse 3 er det hele 6 innlegg tilsammen. ser ikke vitsen med og dele opp når det er så lite innlegg. dele opp tilsalgselen synes jeg og bare er tull. er og mye mere som ikke skulle vert delt opp, men det er jo min mening da. mere oversiktelig før, nå blir det bare masse frem og tilbake
                          pål ramsberg 1976. fg baja. fg marder, hyper 8,5pro med mamba monster, tt r1, tamia m04 +++++

Comment

Forbrenningsmotorer er delt opp for for bedre oversikt. At det er 6 innlegg så langt er jo helt greit. Det tar litt tid for folk å omstille seg, og det er kanskje ikke så mye spørsmål om det akkurat nå. På sikt vil det nok være langt flere innlegg her.

Til Salgs delen er også delt opp for bedre oversikt, og også for at det skal være enklere å holde det ryddigere. Du må trykke én knapp ekstra, fordi du må velge kategori. Så grusomt lang tid tar jo ikke dette.. Husk også snarveiene i toppen.

Hvordan du kan si at det var ryddigere før kan jeg ikke fatte og begripe, men som du sier så er det din mening.
                            - NiceShot.no

Comment

Hvordan du kan si at det var ryddigere før kan jeg ikke fatte og begripe, men som du sier så er det din mening.
                              Det kan ikke jeg fatte heller.
                              Syns det virkelig er på tide at forumet blir ett hakk bedre oversiktlig jeg.
                              Men nå er vel jeg en av de som har vært med en god stund også, så jeg har hatt god tid til å irritere meg over hvor uoversiktlig det har vært.

Comment

Det ser jo veldig ryddig ut nå. Men for min del funker ikke dette så bra. Må liksom vite hva jeg er på jakt etter nå, og det gjør jeg skjelden.

Angående til salgs oppdelingen, så liker jeg ikke den heler. Hvertfall ikke som selger. Anser det for å være mindre sjangs for at noen hiver seg på et impulskjøp nå...

jeg er nok et vanedyr...
                                Team Elefun - Serpent | SkyRC | Futaba | GensACE | Protoform | Sorex | Contact
                                “When you are not practicing, remember, someone somewhere is practicing, and when you meet him he will win”

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                                Welcome to our newest member, Mortenporten.
                                Working...
                                X