Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reklame som tar "stor plas" (sjek bilde)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by xilian View Post
    Det står også på tapeten, og jeg så på det forrige helg, men skjønte ikke et plukk av hvor det ble definert..

    Skal muligens se mer på det i kveld...

    Ellers skal *B4* funke..
    The search term you specified (*B4*) is under the minimum word length (4) and therefore will not be found. Please make this term longer. If this term contains a wildcard, please make this term more specific.
    Søkefunksjonen virker aldeles IKKE tilfredstillende.

    Comment


    • #17
      Originally posted by xilian View Post
      Ellers skal *B4* funke..
      The search term you specified (*b4*) is under the minimum word length (4) and therefore will not be found. Please make this term longer. If this term contains a wildcard, please make this term more specific.
      Virka ikke det heller

      Comment


      • #18
        Fint med litt reklame her,fikk mange nye deler fra en som har link her.Topp han på RC-RACING.nohttp://rc-racing.no.Prisen på delene fra han ikke ille heller,mye grom deler han har.Ta opp Telefonen å ring han,har også mye som ikke er på nett.(Dette er for oss med bensin i blodet).Nitro må vi gå til noen som har peil på det.
        sigpicØivind Reppen
        http://ombk.org

        Comment


        • #19
          Synest forumet ser bra ut,men det er blitt UTROLIG tregt.Bruker jo ivertfall dobbelt så lang tid inn nå enn før...Både på min maskin og den på jobben..Så det er ikke linja mi som er treig...
          Er det bare meg?

          Men ellers så er det supert
          Har solgt alt jeg har

          Comment


          • #20
            Det er utrolig treigt for alle... Med serverloads oppimot 50(!) så ... ja..
            radiostyrt. blir flytta til en ny server om kort tid, men det kommer jeg tilbake på når jeg har fått dato/klokkeslett.
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X