Announcement

Collapse
No announcement yet.

Siste aktivitet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Siste aktivitet

    Når man ser nedover de ulike forumkategoriene så ser man siste aktivitet til høyre. Da kan man se hvilken tråd dette dreier seg om og hvem som hittil har siste ordet i tråden.

    Men det blir litt forvirrende at det bare står for eksempel "Overskrift - av type0" som om jeg er selve trådstarter. Når jeg bare skrev et innlegg i tråden.

    Er bare en liten bagatell jeg ikke bryr meg så veldig om men jeg legger bare merke til det. Kanskje det kunne stått "Overskrift - Siste innlegg av type0" istedet for ordens skyld?

    Noe administratorene klarer å endre eller er det slik vbulletin er bygd opp og som man bare må finne seg i?

    Bare et forslag.
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

  • #2
    Det er fullt mulig å endre på, men rimelig mye jobb. Blir mye custom, en jobb som da må gjøres på nytt når det er oppdateringer etc.

    Har ikke veldig lyst til å endre på det, da jeg ikke ser dette som noe problem...
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Originally posted by xilian View Post
      Det er fullt mulig å endre på, men rimelig mye jobb. Blir mye custom, en jobb som da må gjøres på nytt når det er oppdateringer etc.

      Har ikke veldig lyst til å endre på det, da jeg ikke ser dette som noe problem...
      Ojsann. Gikk litt fort i svinga der. Var ment å poste innlegget inne i forslagstråden.

      Nei, nei. Selvfølgelig. Bare en bagatell. Men tenkte mer i en "om det er enkelt å få til" basis.
      Er ikke noe jeg ser på som et problem heller.
      sigpic
      If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
      If you put men on a planet without science, they will believe in God.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X