Announcement

Collapse
No announcement yet.

hva har skjedd med feedbacken??? alt er borte...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • hva har skjedd med feedbacken??? alt er borte...

    hva skjer med dette??


    MVH
    Eivind
    41242698
    Shepherd Velox v8 Mugen. MBX6. Serpent 966. os speed.rb b9.lrp z28r..e-revos å revo 3.3
    traxxas xo-1 tamiya trf xray t3 ++++

  • #2
    Ja. all feedback er borte, og jeg vurderer å fjerne hele iTrader opplegget da det var alt for lite brukt...
    det er til vurdering..
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      hmmmm det høres ikke bra ut..min mening..hva med å få det gamle forumet tilbake? dette her blir jo alt for innviklet for folk... skal si meg enig da jeg likte det gamle bedre...men men...synes feedback systemet funket bra jeg..om man gjør en handel så er det fint å legge med at man er fornøyd eller ikke...så slipper folk å gå rett "i fella" for det finnes jo useriøse folk oxo...

      MVH
      Eivind
      41242698
      Shepherd Velox v8 Mugen. MBX6. Serpent 966. os speed.rb b9.lrp z28r..e-revos å revo 3.3
      traxxas xo-1 tamiya trf xray t3 ++++

      Comment


      • #4
        Det er jo ikke SÅ ekstreme endringer, så at det skal være for innviklet nå høres merkelig ut.
        Layout'en er jo nå relativt lik den som var før også. Litt flytting av knapper har det blitt, men
        det er mer fornuftig plassering på ting nå. Men at mange har vaner er er det liten tvil om.

        iTrader skal fortsatt vurderes.. men det er et innebygd system som kan fungere for dette også.
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          Støtter opp om at det bør være feedback, men den skulle vært sånn at du fikk en mail om at du måtte legge inn feedback

          Ellers så syntes jeg det nye ser ut som at det blir bra til slutt bra det ble knapper på toppen for kjøp/salg. toppers.
          MCD RACERUNNER evo4 2010"/MCD PEUGEOT 206WRC 08"/

          Comment


          • #6
            ja nå ble det bra her oxo...
            Shepherd Velox v8 Mugen. MBX6. Serpent 966. os speed.rb b9.lrp z28r..e-revos å revo 3.3
            traxxas xo-1 tamiya trf xray t3 ++++

            Comment


            • #7
              Feedback systemet var helt fint. Jeg byttet jo også med folk uten noen som helst referanser, men når jeg byttet med f.eks Hoggern som hadde massevis av feedback så følte jeg meg litt ekstra trygg. Hadde ikke gjort de litt "store" handelene med Hoggern uten all feedback hans, for å være helt ærlig. Jeg hadde også noen feedbacker, og jeg jobber for å gjøre handleren fornøyd, og syns at feedback systemet er en fin måte å tilbakebetale på.

              Og hva med å gi litt mer rom for signatur for de som vil vise frem bilene sine? Jeg fikk bare rom til "2 linjer", når det står det skal være rom for 3 linjer. Forstår jo at det må være en viss begrensning, men litt mer rom burde jo være mulig.
              Last edited by dj_sparky; 5 March 2010, 18:20.
              "We must learn to live together as brothers, or perish together as fools." - MLK.

              http://premutos.deviantart.com

              Comment


              • #8
                Håper det er mange som bruker feedback muligheten.
                Har truffet på ett par rimelig bigge dritsekker her på forumet, og det burde man slippe mest mulig unna.
                Men er vel av den oppfatning at for mange ikke aner hvordan man legger inn feedbak, så jeg er rimelig enig med ett par støkker her i tråden om noen tips til folket eller enklere linker burde komme frem.
                Hadde vært fint å få fortelle alle her inne om f-eks de som 3-4 ganger i løpet av en uke sier at de vil kjøpe en ting.
                Penger er oversendt, er meldingen som kommer.
                etter noen dager spør jeg hvor pengene er, svaret er....skal sette dem over i kveld, fikk lønning i dag.
                Etter nye 3-4 dager spør jeg igjen, har du satt over penger ??
                Ja skal gjøre det i kveld
                Disse folkene hadde det vært fint å kunne legge inn litt dårlig feedback på.

                Men så har vi de enkle som jeg heldigvis treffer oftest på.
                Har i disse dager fåt legge inn positiv feedback til disse.

                Comment


                • #9
                  ok. Beholder iTrader, og satser på at folk bruker dette litt mer enn det har blitt gjort før.
                  Fint hvis alle bidrar til at flere bruker det.
                  Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                  - NiceShot.no

                  Comment


                  • #10
                    Er det mulig og legge inn slik at man må legge inn feedback ved en handel.
                    Da hadde hverfall alle brukt det og man kunne fort luket ut de som ikke er seriøse
                    kjøpere/selgere.
                    Er kjedelig når ikke folk holder det de lover...
                    Tekno 410sct, Xray xb9e, losi 22 2.0
                    Spectrum dx3s

                    Comment


                    • #11
                      kjempe flott:=) jeg er flittig bruker av dette feedback systemet...synes det er en grei ting med tanke på historikken på folk
                      Shepherd Velox v8 Mugen. MBX6. Serpent 966. os speed.rb b9.lrp z28r..e-revos å revo 3.3
                      traxxas xo-1 tamiya trf xray t3 ++++

                      Comment

                      (RS) Radiostyrt.no Statistics

                      Collapse

                      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                      Welcome to our newest member, Erik-M.
                      Working...
                      X