Announcement

Collapse
No announcement yet.

" Kun for *lisensierte* førere (NMF) "

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • " Kun for *lisensierte* førere (NMF) "

    Hvorfor i allverden skal lisens være er kriterium, og gidder noen virkelig å kontrollere om folk har lisens eller ikke for å skravle om modellbil på et forum ?

    synes bare denne var litt væl..
    " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

  • #2
    Er vel for at den tråden er for de som driver aktivt å har lisens..... så slipper man svada tråder, har du ikke lisens så kjører du ikke aktivt under NMF og hva har du da i den tråden å gjøre???

    holder du på med drifting/retro/crawler ect ect ... så sier ting seg selv?

    Comment


    • #3
      Da kan man løse lisens å fylle den med svada... ja ja har sakt meningen min ihvertfall.
      " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

      Comment


      • #4
        Trular, har du mensen eller? lol
        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

        Comment


        • #5
          sjekk her a : http://answers.google.com/answers/threadview?id=431376

          Jeg er enig at det blir mye svada...
          Synes bare ikke det er riktig måte å administrere det på.

          teksten: " kun for *lisensierte* førere " mener jeg virker blærete med høy snute føring.
          " I'm not in this world to live up to your expectations and you're not in this world to live up to mine." - Bruce Lee

          Comment


          • #6
            Noen har seriøst for mye fritid når de gidder å henge seg opp i dette bare for å lufte eget hode og kverulere...........

            Comment


            • #7
              Originally posted by trular View Post
              sjekk her a : http://answers.google.com/answers/threadview?id=431376

              Jeg er enig at det blir mye svada...
              Synes bare ikke det er riktig måte å administrere det på.

              teksten: " kun for *lisensierte* førere " mener jeg virker blærete med høy snute føring.
              Vel, så du mener det er litt drøyt at handicapparkering kun er for handicappede også da eller?
              Eller at valget kun er for de med stemmerett?
              Eller at klubbrabatt hos Smallsize bare er for klubbmedlemmer?

              Når det gjelder diskusjoner rundt ting som kun gjelder lisensierte førere, så er det da greit at det er kun lisensierte førere som blander seg i diskusjonen?
              Martin Sørlie - 1985
              TLR - Absima - Spektrum
              Darkspeed Racing
              www.teamsmallsize.com

              Comment


              • #8
                her er en annen vinkling da...

                Proffene i miljøet (eller lisensierte førere som jeg har valgt å kalle det) oppfatter ofte at debatter/innspill etc. relatert til klasser kontrollert av NMF ofte blir ødelagt av nybegynnere uten peiling.
                For å unngå dette er det opprettet et eget forum for disse lisensierte utøverne, ikke ulikt damenes forum. (Det var ingen som klaga da..)

                Folk på "utsiden" kan LESE trådene så mye de orker, men innblanding i ting de som oftest har NULL peiling på vil vi unngå. Det er forskjell på å kjøre i sandtak, og å kjøre på offisielle baner med regelverk etc.
                Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
                - NiceShot.no

                Comment


                • #9
                  Jeg er glad til bare alle får lese jeg
                  Stengte forum er kjedelig.
                  Slash 1:10 4WD VXL, Tamiya Pajero, Losi Micro Rock Crawler
                  Art-Tech Decathlon, lite Blade helikopter.
                  E-Revo upgraded Brushless, yet to be built.

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X