Announcement

Collapse
No announcement yet.

signatur

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • signatur

    heisann, jeg lurte på hvorfor jeg får opp "Your signature contains too many lines and must be shortened. You may only have up to 3 line(s). Long text may have been implicitly wrapped, causing it to be counted as multiple lines." når jeg ikke har 3 linjer på signaturen min? vil gjerne ha en linje til

    plejmo
    Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
    Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
    Smått&Rått Harstad

  • #2
    Signature Soft-Linebreak Character Limit

    When counting the number of lines in a signature, this setting controls the number of characters that can be displayed before text wraps in the browser and is displayed as multiple lines. Once this value is surpassed, the run of text will be counted as multiple lines.

    The value in this setting should be based on the number of normal-sized characters. Other sized characters will be scaled appropriately to this setting.


    Denne er satt til 90... Greia er jo å unngå at folk har 17 linjer med tekst
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      jo men se for eksempel på gi-torg's signatur, han har mye mer i signaturen sin enn jeg kan ha, hvorfor er det slik?

      plejmo
      Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
      Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
      Smått&Rått Harstad

      Comment


      • #4
        Du må ha kortere linjer...

        Jeg har prøvd masse før jeg fant en løsning jeg likte...

        Tror min er helt på grensa av hva jeg kan gjøre...

        Jeg ville jo gjerne hatt 5 linjer å boltre meg på, men tenk hvor mye plass dette tar på vær side da.
        Kraftig redusert samling
        Drifter:
        Tamiya TA04-R m/Tekin RS Pro & LRP X12 6,5T Spectrum DX3S

        Comment


        • #5
          jo men du ser på min signatur, det er jo masse plass ledig under der, er jo ikke ofte man skriver så lange innlegg at man fyller ut nedenfor brukerinfoen, og gjør man det så er det jo som ofte i egne tråder.. synes uansett det skulle vært lovt til å ha iallefall litt lengre signaturer..

          plejmo
          Drifting er ganske likt sex, du må ha den perfekte vinkel og inngangsfart, samt bytte gummi ofte
          Tamiya TA03F Pro, Yokomo DRB hyper drive ssg high traction.
          Smått&Rått Harstad

          Comment


          • #6
            øka den litt nå da...
            Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
            - NiceShot.no

            Comment


            • #7
              tekst-signaturer er bare hyggelig, men for guds skyld, IKKE tillat animerte signaturer! noen gang!
              for de som lurer på hvorfor, les mer en en time på hbf.....
              biler: swift 2, inferno st, mini inferno, serpent s400,tamiya TRF 415, swissflash tyrell

              "I don't know what you americans call it, but in Norway, we call it aircondition''

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X