Announcement

Collapse
No announcement yet.

10 Kroners crawler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Jeg må si, djegga. For en på din alder som viser så god kunnskap om mekanikk, "fagutrykk" og bygging generelt så må jeg si jeg er imponert.

    Forøvrig et artig prosjekt det der.

    Har lenge snust på å kanskje prøve ut crawling. Mardern min gir opp når det blir alt for mye offroad. Noen tips til hvor jeg kan starte?
    sigpic
    If you put children in a room without light, they will believe in monsters.
    If you put men on a planet without science, they will believe in God.

    Comment


    • #47
      Originally posted by type0 View Post

      Har lenge snust på å kanskje prøve ut crawling. Mardern min gir opp når det blir alt for mye offroad. Noen tips til hvor jeg kan starte?
      Hva med og ta en tur og sjekke ut disse crawlerne?
      Og prate med "gutter" som har greie på det.
      Det er stadig små og "store"crawler treff og du ser ut til og
      bo i Oslo, "the rock City". Det stedet det er oftes treff på er GeoParken
      rett nord for Skedsmokorset.

      Sjekk ut NORCC for neste treff/comp.

      Vi låner gjerne ut RockCrawlere for testing og prøving!
      NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
      RC4WD Team Driver

      Comment


      • #48
        Originally posted by type0 View Post
        Jeg må si, djegga. For en på din alder som viser så god kunnskap om mekanikk, "fagutrykk" og bygging generelt så må jeg si jeg er imponert.

        Forøvrig et artig prosjekt det der.
        Takk, det har vel med at jeg har drevet med diverse prosjekter. Prøving og feiling får alltid resultat til slutt Husker sykt godt Nikko subaruen min med Rc Flymotor (er snakk om en 9,6 volts el motor, ikkeno fuel) Gikk som et h***ete, og var umulig å styre..... Historien endte med at dekka tok kvelden åsså de prisene, 299 For 1 par dekk til dritten..
        Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
        Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
        TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

        Comment


        • #49
          Originally posted by Krisstuz View Post
          Begynner du å komme deg slik at du kan bygge litt snart..? Venter på bilder vettu.
          Update kommer senere, skal plukke bilen i deler og gjøre den klar til Hustler Se chassiet

          -----------------------------------------------------------
          Noen som tilfeldigvis har en Esc som takler doble motorer liggende ?
          Trenger sårt siden jeg har brent den originale, og samme skjedde med "hjemmemekk regulatoren"
          Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
          Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
          TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

          Comment


          • #50
            Originally posted by djegga View Post
            Update kommer senere, skal plukke bilen i deler og gjøre den klar til Hustler Se chassiet
            Åssen går det? Fått chassiet ednda
            CowRC
            NORCC.COM

            Comment


            • #51
              Originally posted by djegga View Post
              NOS`en ble kjøpt på amcartreffet på Sandnes, kosta 45Kr boksen Dem hadde importert fra USA Erik bare måtte ha han Muligens jeg og en venn skal bestille en palle Og den NOS`en er det beste jeg har smakt noen gang
              Det er jo bare å bestille opp det!
              Kamerat har det på lager vettu...

              Sjekk her

              (jada.. grusomt off-topic... men flate heller.. man må ha mat og drikke..)
              Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
              - NiceShot.no

              Comment


              • #52
                Bilen er nå til salgs, da jeg har gitt opp og prøve å få tak i SE chassiset....
                gi meg 2000,- så får du den 300 til så får du med radiosystem....
                Kan også byttes i savage eller giga crusher

                Krisstuz, du kjøper den jo!!
                Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
                Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
                TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

                Comment


                • #53
                  Hehe.. Nei tror nok ikke det. Skal kjøpe hilux nå sa da har jeg handlet nok i det siste.
                  CowRC
                  NORCC.COM

                  Comment


                  • #54
                    tøfft må gjøre det skikkelig bra da
                    Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
                    Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
                    TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

                    Comment


                    • #55
                      Vi er 3 stk som har fått dilla på hilift så da blir det 2 stk hilux og en ford. Blir gromt å reise på scala tur da.. Også får ax10`n ta over da det blir for vondt terreng
                      CowRC
                      NORCC.COM

                      Comment


                      • #56
                        AHA! LAG HENGER! hva sier du krisstuz, savagen mot clod`n eller ?
                        Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
                        Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
                        TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

                        Comment


                        • #57
                          Nei, vil ikke bytte bort gullet mitt Men er vel mulig å få solgt den hvis du legger den ut. Er poppulert med crawlere om dagen virker det som.
                          CowRC
                          NORCC.COM

                          Comment


                          • #58
                            har lagt den ut vil helst bytte den mot en savage eller en giga crusher skjønner du, men med 2000Kr kan jeg jo få en i god stand....... Men virker ikke som noen bryr seg noe særlig har så sykt lyst på savage før jeg reiser til pappa igjen Må jo ha noe og gjøre på
                            Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
                            Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
                            TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

                            Comment


                            • #59
                              Hvor mye vil du gi for savagen da. Bilen din + 2000kr mener du?? Vurdere å selge FG`n men savagen vil jeg nok ha litt til tror jeg. Men har virkelig fått dilla på elektro nå, så mulig savagen går under hammeren snart også
                              CowRC
                              NORCC.COM

                              Comment


                              • #60
                                Nei, jeg mente at jeg skal selge clod`n for 2000 Men hva med : Clod`n med radioutstyr, en mp4 spiller med 3,6" skjerm, 30GB harddisk, fjernkontroll og dockingstasjon mot savagen ?
                                Erik `94- TB EVO3,TRF501X,F103R,M03X2,8x8 crawler,SP12G,PRO2
                                Hyper ST PRO MMM, Slash 2wd VXL, 2stk Slash 4x4 VXL, Jammin SCRT10/MMM
                                TRF415, Pajero, TLT, E-Maxx, Micro-T, Mad Truck, E10+++

                                Comment

                                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                                Collapse

                                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                                Welcome to our newest member, Erik-M.
                                Working...
                                X