Announcement

Collapse
No announcement yet.

AX10 erfaringer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AX10 erfaringer

    Da har jeg fått prøvd AX10'n litt.
    Kan med engang si at dette er gøy og utfordrende.
    Bilen har hatt flere skikkelige rundkast ned ei 20M lang skråning med hard leire og har utrolig nok holdt seg like hel.
    Bruker noen 2,5 år gamle 3700 batterier jeg hadde liggende etter noen harde buggysesonger. Likevel har jeg rundt en times kjøretid pr pakke med en 35 turns motor. Har skaffet en 55turn nå, og regner med det blir mere kjøreid da. Så har man et par nye 4600 pakker til en slik bil, trenger man ikke å ta med lader når man skal ut å kjøre vil jeg tro.
    Har modifisert litt på bilen for å få lavere tyngdepunkt da. 100 gram bly i hvert forhjul og 3 battericeller på hver aksling. Dette var som natt og dag i forhold til orginalt oppsett. Men som sagt det er utrolig hvor det tar seg frem rett fra eska.
    Attached Files
    Last edited by stian s; 24 May 2008, 09:15.
    Stian Skogstad TRCBK
    Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

  • #2
    Dette er kit versonen ser jeg. Er den orginal? bortsett fra det batteri greiene du skrev om. Har du flere bilder?
    CowRC
    NORCC.COM

    Comment


    • #3
      Jepp. Kit versjonen ja. Bilen er helt orginal bortsett fra flytting av batterier og bly i forhjulene. Kommer til å flytte linkene på innsiden av chassiplatene og forandre litt på linkene etterhvert.
      Bruker 3700mah batterier, Integy 35T motor og en Tekin Rebel2 esc.
      Stian Skogstad TRCBK
      Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X