Mener å ha lest at mange bruker dette for å motvirke torque twist også.
da har jeg gjort en feil en plass for jeg syntes det ble mere twist ev det jeg. å da ikke slik vern om dine favoritter twist. det som fungerte best der var å få hele batteri pakken på fram akselen. men da får en vel forke mere på det da.
ps veske fylte dekk virket dårlig. som beemer skrev om før her. det blir ikke nåkk luft at i dekket til at det holder seg oppe. da må en få blåst inn litt ikke normalt luft trykk. men godt grep ble det å ingen sving.
Lars Rånnåm. 73-mod savage xss 2 stk..savage x rtr 4,6...savage 25 4 stk...smt magic wheel 4,6.. hitec crx 1,5 stk
Jeg og en kompis kjører AX10 sammen. Han bygde om til 4 link, og jeg 3 link stage2. Begge snudde gearkassa og da kom så og si all torque twist bort. Det var faktisk det sistnevnte som ga mest utslag (får torque twist i revers da). Kompisen min likte 3 link stage2 bedre enn 4 link, så han bygger tilbake.
Nå skal det nevnes at vi fra før av har batteri på akslingne da.
Stian Skogstad TRCBK
Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10
Jeg og en kompis kjører AX10 sammen. Han bygde om til 4 link, og jeg 3 link stage2. Begge snudde gearkassa og da kom så og si all torque twist bort. Det var faktisk det sistnevnte som ga mest utslag (får torque twist i revers da). Kompisen min likte 3 link stage2 bedre enn 4 link, så han bygger tilbake.
Nå skal det nevnes at vi fra før av har batteri på akslingne da.
Er det "bare" å snu kassa eller er det noe som må modes for å få den til å passe?
Hvis du ser på gearkassa, har den en plastplugg på motsatt side av der akslingen til spurdrevet går ut. Det du gjør er å dele kassa, ta bort pluggen, snu spurdrevakselen så spurdrevet havner på den andre siden, sette sammen igjen og sette pluggen der spurdrevet sto før. Da står kassa vendt andre vegen og motoren på motsatt side i chassiet, og fortsatt vendt forover. Kreftene i motoren vil da virke andre vegen og motvirke mye av torque twisten. Du får den fortsatt når du rygger da, men det er ikke ofte man er plaget med det den vegen. Enkel og bra mod, som ikke trenger noe annet enn litt skruing.
Stian Skogstad TRCBK
Jconcepts BJ4WE - Team Associated B4 - Team Associated RC18MT - Team Associated RC8 - Corally RDX - Corally SP12x - M05 PRO - Axial AX10
Comment