Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvem blir den første i Norge til å kjøpe denne?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hvem blir den første i Norge til å kjøpe denne?

Likte den jeg, meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

Jeg kann ikke fatte å begripe hva som får folk til å kjøre med en så stor bil, med et bitte lite karosseri på toppen........Synes dette ser HELT idiotisk ut. Jeg vil garantert bli den aller siste som kjøper denne og blir den lurt på meg ved et uhell, så tror jeg jammen at eneste utvei er "akkutt blyforgiftning"
    http://www.romedaldogfighters.com/
    http://www.fjernstyrt.net
    "Det er dit det går"

Comment

Det er alltids noen som vil kjøpe denne. Men det blir for stort og for mye tull for meg.
      Synes 1:8 biler blir store så...
      Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
      Facebook -> Mini-Z Norway

Comment

Originally posted by skjefen View Post
        Jeg kann ikke fatte å begripe hva som får folk til å kjøre med en så stor bil, med et bitte lite karosseri på toppen........Synes dette ser HELT idiotisk ut. Jeg vil garantert bli den aller siste som kjøper denne og blir den lurt på meg ved et uhell, så tror jeg jammen at eneste utvei er "akkutt blyforgiftning"
        Når det gjelder karoserri så finnes det større av de også da.....
        veit ikke, men kanskje fra FG, Carson, MCD eller andre LS biler vil passe bra..

Syns den var litt heftig jeg da...

Men nå har ikke jeg mye erfaring i fra crawlere, har kun en Highlift med Junfac (blir ikke mye brukt kan du si)

Noen som vil kjøpe?

Comment

Etter størrelsen så er nok det eneste som passer hpi sin stadiumtruck. vil bli alt for stor også etter min mening, samt at man bør legge masse penger i motorer. har prøvd å få en to motors til å funke før og det er ikke bare lett.
          http://www.romedaldogfighters.com/
          http://www.fjernstyrt.net
          "Det er dit det går"

Comment

Originally posted by skjefen View Post
            Nederst på siden står det: "Note: This truck require Wheel, tires, body, 2 motors, 2 ESC, 1 radio, 1 charger, 1 or 2 batteries" så karosseriproblematikken er egentlig ikke reel, det er bare å sette på det karosseriet du selv ønsker. Dessuten, hvis du skulle få bilen lurt på deg, kan du bare gi den bort til meg, så sparer du både ett skudd og masse griseri!

Synes bilen var kul jeg. Alltid befriende å se ting som er maskinert i metall, og ikke bare plastikk som er spyttet ut av ett støpeverktøy (uten sammenligning av kvaliteten forøverig). Den er ikke større enn andre LS-biler, så jeg ser egentlig ikke problemet.

Comment

Den der var jo rå da Men det var prisen også.. Ihvertfall for meg..
              AE SC8e - Losi Micro-T - Tamiya Pajero - Thunder Tiger ZK2
              utstyr selges klikk her

Comment

Ja, denne likte jeg også. Hvordan karosseriet ser ut er en ting, men selve doningen var knall. Jeg har et boble-deksel som jeg skal ha på Team Losi LST2, og tror noe i den størrelsen kunne vært tøft på denne crawleren.

Huff, jeg skjelver i hendene av kjøpelyst, men lommeboka er slank for tiden. Jeg fikk dessverre meget lyst på denne....
                Kåre Myklebust - 74 Skala1 - Teknisk Hobby
                DX3R-?-DX6i-Baja 5T-LST2-8ight-EK4-EB4-TA05MS-TA05ifs-MSH protos-Outrage Velocity 50-Trex 500/600E/600N/700N-33% Extra 330S-Ultimate 40S-Katana 50-Jazz 3D-

Comment

Hadde IKKE hatt noe imot og ha den bilen der nei Hvorfor kjøpe det alle andre har når man heller vil skille seg litt ut??

Greit at den koster mye med tanke på hvor mye man må kjøpe utenom men det er noe som heter "det koster å være kar"

Digga den jeg iallefall

Ser ikke sånne hver dag iallefall......Kommer seg vel frem bedre enn disse "småbilene" mange har.Har det blitt om og gjøre og ha en så liten crawler at man blir hengendes fast på småstein nå eller???

Heller kjøpe seg Nikko "Monster-Truck" da.......
                  Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
                  Driver in Team Push And Tow

Comment

Den der var helt rå,men synd det koster $700 uten 2escer,2motorer ++.
                    Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

Hvis jeg skulle ha den så skulle jeg hatt den i BLÅ...Kjempefint
                      Futaba 3PM FASST 2,4 |HPI Sprint 2 Drift m/ div. upgrades |Aeromarine Donzi 49" + Zenoah G260PUM

Comment

Ja den var pen i den fargen Tror den er ganske solid kontra mye annet på markedet men man får jo det man betaler for somregel he,he....

Får se etter jeg har drevet litt med crwaling (er nybegynner) om det kanskje en dag kommer pakkelapp i posten
                        Losi xxx-s, M-chassi, Axial Scx-10 , 1:16 Turnigy Monster Beatle Brushless, Rc4Wd Timberwolf, Team Magic G4 + litt div eldre biler/deler
                        Driver in Team Push And Tow

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
                        Welcome to our newest member, Mortenporten.
                        Working...
                        X