Announcement

Collapse
No announcement yet.

Erfaringer med HBX Rockfighter?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Erfaringer med HBX Rockfighter?

    Kjøpte meg en slik her om dagen.



    Er helt ny i crawling og det frista å prøve.
    Noen som har prøvd en sånn før? Syns kanskje den dro seg litt dårlig opp i terrenget? Kanskje jeg gjør noe feil? For all del, den kom seg jo frem steder, men hadde litt større forventninger. Man kan jo justere høyden men justerer man for høyt, blir ikke fjørene like fleksible. Men den er for all del verdt prisen, og den er ganske solid også!
    2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

  • #2
    Vennligst klikk et av hurtigsvar ikonene i innleggene over for å aktivere hurtigsvar boksen.får litt mer futt da
    gudene vet va som har skjedd her men det jeg mente og skrive var at den går veldig sakte pga at det er 100turns motorer jeg har 55turn i min den går endel raskere er også godt med trøkk når den klatrer også
    Last edited by morten huva; 3 November 2009, 17:35. Reason: ?

    Comment


    • #3
      Originally posted by morten huva View Post
      Vennligst klikk et av hurtigsvar ikonene i innleggene over for å aktivere hurtigsvar boksen.får litt mer futt da

      Hva mener du??
      2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

      Comment


      • #4
        Han mener vel at det kunne trigge noe og svare, tenker jeg..
        NORCCNorskSkalaogRCCrawlerClub
        RC4WD Team Driver

        Comment


        • #5
          Originally posted by morten huva View Post
          Vennligst klikk et av hurtigsvar ikonene i innleggene over for å aktivere hurtigsvar boksen.får litt mer futt da
          gudene vet va som har skjedd her men det jeg mente og skrive var at den går veldig sakte pga at det er 100turns motorer jeg har 55turn i min den går endel raskere er også godt med trøkk når den klatrer også
          problemet er i grunn ikke at den går for sakte. Bare at fremkommeligheten ikke er på topp... Hvis jeg kjører oppover en bratt bakke med masse løs grus så spinner den for det meste helt til den så vidt klarer å kreke seg opp bakken..
          2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

          Comment


          • #6
            Det kan ha litt med dekkene å gjøre,har samme problemmet med den 1/8 rock crawleren også i løs masse,men krabber som pokker på stein.. Men jeg bytta til en annen esc som tåler fra 20turns+ motorer,å da kan jeg bruke to kjappere motorer,da kommer den fram bedre i løs gruss når den fikk større fart..
            sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

            Comment


            • #7
              Med større fart vil den jo spinne mer på steiner også så ser i grunn ikke noen spes fordel med større fart. Men prøvde mer i går og fikk mer dreisen på det. Dro bedre opp. Er ikke nødvendigvis en fordel å ha bånn gass! At den drar litt dårlig opp løs grus er jo i grunn ikke så farlig. Og der var det jo en halv meter med løøøs grus
              2 x Tamiya CC01, HPI Mini Recon, Traxxas Rally1/16 Vxl, Tamiya M04

              Comment


              • #8
                Da kan det jo være problemmer med en traktor å da
                sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X