Announcement

Collapse
No announcement yet.

HBX rock crawler 1/8 og 1/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • HBX rock crawler 1/8 og 1/10

    Heisann!
    Har lurt litt på og sett litt på crawlere....
    Har dessverre ikke tengt å legge så mange tusen i det.
    HBX har eg hatt noen av, de bare blir ødelagd etterhvert, etter dårlige regulatorer, sprø og hard plast.
    Men så ser eg litt på de HBX crawlerene, de virker greie.
    Regulatorene har kjølevifte og spesielt 1/10en, der er jo alt av aluminium, så mitt spørsmål er om det er noen som kjenner noen som har slike crawlere, eller om du selv har erfaringer med HBX crawler???
    -Andreas-
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

  • #2
    Jeg har HBX 1/10 crawler og er kjempe fornøyd(hittil)hørt om varierende kvalitet på HBX,men etter 2mnd med min der jeg har rullet mer en crawlet meg opp fjell og steiner har ingen ting blitt ødelagt ennå.

    Denne ble utelukkende kjøpt bare for og prøve meg på crawling og jeg angrer ikke,jeg digger f.eks 4hjulsvingen

    Comment


    • #3
      Ok, hørest bra ut det
      Kor kjøpte du den?
      Kor mye betalte du for den?
      Er det noe som ikke er bra på den?
      Takk
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

      Comment


      • #4
        Den er veldig morsom og kjøre rundt med ja

        Kjøpte den på www.globy.no ,med frakt og alt kom den på 2100 mener jeg det var,og den kom i posten dagen etter at jeg bestillte den.
        Jeg har ennå ikke funnet noe som er dårlig på den(nå er jeg rimelig ny i rc-verden så vet ikke hva som er av kvalitet og ei,men denne fungerer helt optimalt for meg og jeg er fornøyd)Hørt at elektronikken kan være dårlig på HBX,men som sagt funker min like bra som når den var nyjeg anbefaler HBX i alle fall


        EDIT:legger med link.

        Comment


        • #5
          Ok, det er bra.
          Tror nok eg kommer til å kjøpe den
          Har eit siste spørsmål: Kor ligger batteriene??
          Er det vanlige NIMH batterier som dette?::
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #6
            På min HBX crawler så er det ikke sånne batterier. Det er mere sånn som dette: http://elefun.no/p/prod.aspx?v=10815&i=39&

            Bare i 7,2V da.

            Batteriet ligger forøvrig under midten av bilen. Altså under mottaker og esc.
            Signatur
            http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

            Comment


            • #7
              Jeg har en HBX Rock Crawler 4WD 1:8 skala og er fornøyd med den. eneste som har gått i stykker er styreservo til bakhjula. knekt innvendig. er mye kraft i bilen.
              Kurt Andersen , Rc Addicted

              Comment


              • #8
                Takk, for svar
                Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X