Announcement

Collapse
No announcement yet.

Jeg vil ha Crawler:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jeg vil ha Crawler:)

    Hei. Jeg har veldig lyst å kjøpe meg en Crawler. Er det noen som kunne pekt meg i "riktig" retning med tanke på hva som er noe å ha? Helst 1/8 Crawler men hvis dere mener at det er "no go" så kom med synspunkter på det.
    Linker til gode saker? Det trenger ikke å være RTR for jeg bygger veldig gjerne selv.

    Jeg kjøper gjerne fra utalndet.

  • #2
    Snakker vi "skala" Crawler, eller Crawler crawler her?
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • #3
      Krabbe crawler

      Comment


      • #4
        Då skal eg helder melde pass Men dette burde jo vær en rimelig ok inngangsbilett http://www.morfars.dk/rc/crawler-roc...er-p-4163.html
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #5
          Har du sett HPI crawler king RTR?

          Comment


          • #6
            Har du sett HPI crawler king sjekk http://www.mamut.net/mikronor/shop/

            Comment


            • #7
              Ta en titt på crawler-forumet, der finner du masse fin info. Når det gjelder 1/8 crawler så tror jeg det er svært lite proffe ting å oppdrive av det, kun jalla-merker. Men som sagt, crawler-forumet er tingen for deg nå

              Handlet selv en Venom Creeper crawler hos TowerHobbies og er veldig fornøyd med den. Byttet til Sedona dekk, da fikk jeg "ny" bil en gang til. Det er to grunner til at jeg valgte denne; a) det er kit, b) den er billig. I tillegg handlet jeg en Novak Rooster combo.
              sigpic Kenneth Skulstad
              70 mod. med dilla på Tamiya: Pajero, Blackfoot, Brat, SRB, M38, FAV, WW2, High-Lift, Grasshopper, Lunchbox, Street Rover, XR311, Stadium Blitzer, Hotshot, F-150, CC-01, CR-01, TT-01, M-chassis, TLT, F103RM, FF-03 Volvo 850. Traxxas: Slash 4x4, Slash XL-5, E-Maxx, Stampede. Venom Creeper. Axial: SCX10.

              Comment


              • #8
                sjekk nobrainer sin xr10 som ligge tilsalgs her...
                Cato Risholm, fullt hobbyrom...

                Comment


                • #9
                  losi sine crawlere går billig i usa om dagen losi mini pro er 1/18 roller for 80$
                  skal du ha større så finnes det meste her
                  ckrccrawlers.com
                  the frogx2 82/11 savagexss x2 el + xs. rc18t2 xray m18mt i carbon+ xb4. minimonsterzx2. hyper mini. infernove micro/minirockcrawler rockforced xr10/ax10 1/8x2,5crawlere +++

                  Comment


                  • #10
                    Har en Venom Creeper roller med 55t venom motor som ikke blir brukt, crawling var ikke noe for meg. Er jo etpar riper under, men bilen har ikke gått en hel 8,4v 3200mAh batteripakke... Karosseri ulakkert, dekaler og maskering følger selvsagt med 800,- frakt
                    Espen Jensen
                    -----------------------------------------------------
                    Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

                    Comment

                    (RS) Radiostyrt.no Statistics

                    Collapse

                    Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                    Welcome to our newest member, Erik-M.
                    Working...
                    X