Announcement

Collapse
No announcement yet.

Sender med individuell 4-hjulsstyring - frem og bak

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sender med individuell 4-hjulsstyring - frem og bak

    Jeg er ute etter en sender som kan ha individuell fremhjul og bakhjulsstyring modus, likt det som er på HBX senderen.
    Finnes det noe slikt? Eller er det like greit å prøve å få tak i en sender + mottaker fra HBX?

    Traxxas Revo m/Sirio S27, Traxxas E-Revo Brushless, Traxxas Revo m/RB323, Traxxas Jato 3.3, Traxxas T-Maxx 3.3, FG Beetle, Tamiya TGS nitro drifter, DX2 radio. - E-sky Belt-CP carbon - Messerschmit trainer

  • #2
    denne går vel det med..og 2.4ghz..http://store.rc4wd.com/Rock-Crawler-...ver_p_678.html
    Cato Risholm, fullt hobbyrom...

    Comment


    • #3
      Å vil du bruke litt mere penger,så har futaba 3radioer som har 4hjuls program
      3pm-x,4pl og 4pks..
      sigpicFG EVO 12 Kyosho FW 06 -2.2 ROCK FORCE Crawler-Mad Force-mini-z mr03 Futaba 4pk

      Comment


      • #4
        Evt en radio fra HK?
        Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

        Comment


        • #5
          Originally posted by john_erlingbakke View Post
          Evt en radio fra HK?
          tror ikke man finner ein radio der med den funksjonen....
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

          Comment


          • #6
            Originally posted by andjoh View Post
            tror ikke man finner ein radio der med den funksjonen....
            Burde ikke en 6ch heli radio klare det? Den klare jo å kontrollere et heil i 6 Axer
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • #7
              Originally posted by john_erlingbakke View Post
              Burde ikke en 6ch heli radio klare det? Den klare jo å kontrollere et heil i 6 Axer
              Jo, ein heli radio kunne nok godt
              Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

              Comment


              • #8
                Originally posted by carish View Post
                Denne var akkurat sånn jeg så etter, billig var den og med tanke på dagens dollar kurs! =) Takker så mye! Da blir det å bestille en slik!
                Er det noen regler for/mot slike radioer hvis man skal "delta" i en crawler klasse?

                Originally posted by john_erlingbakke View Post
                Burde ikke en 6ch heli radio klare det? Den klare jo å kontrollere et heil i 6 Axer
                Joda, men da blir det en stikke radio, liker ratt radioer på "biler", stikke er til fly og heli
                Traxxas Revo m/Sirio S27, Traxxas E-Revo Brushless, Traxxas Revo m/RB323, Traxxas Jato 3.3, Traxxas T-Maxx 3.3, FG Beetle, Tamiya TGS nitro drifter, DX2 radio. - E-sky Belt-CP carbon - Messerschmit trainer

                Comment


                • #9
                  Originally posted by dingy View Post
                  Denne var akkurat sånn jeg så etter, billig var den og med tanke på dagens dollar kurs! =) Takker så mye! Da blir det å bestille en slik!
                  Er det noen regler for/mot slike radioer hvis man skal "delta" i en crawler klasse?


                  Joda, men da blir det en stikke radio, liker ratt radioer på "biler", stikke er til fly og heli
                  Litt enig med deg der, men jeg har tenkt litt på hvor mye enklere det må være med stikkeradio på en 4ws crawler fordi..
                  På pistol radioen må du trykke knapper for å veksle, og imens du svinger så bli dette nokså brå bevegelser.. på en 4ch stikke radio, kan jeg ikke forstå annet enn at dette går smoothere når en først blir vant iallefall..

                  Aldri testet, bare rein teori

                  Comment


                  • #10
                    Det er min erfaring også.
                    Men jeg har forkastet 4ws helt, da jeg føte det mye lettere veltet bilen når jeg trengte ekstra styring.
                    Mye lettere med en DIG etter min mening og lettere å kontrolere også.
                    Jeg kan godt være enig med deg, men da tar vi feil begge to. ....
                    Facebook -> Mini-Z Norway

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Ola View Post
                      Litt enig med deg der, men jeg har tenkt litt på hvor mye enklere det må være med stikkeradio på en 4ws crawler fordi..
                      På pistol radioen må du trykke knapper for å veksle, og imens du svinger så bli dette nokså brå bevegelser.. på en 4ch stikke radio, kan jeg ikke forstå annet enn at dette går smoothere når en først blir vant iallefall..

                      Aldri testet, bare rein teori
                      Var i de baner eg og tenkte
                      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

                      Comment


                      • #12
                        Jeg har denne: http://www.throttlestore.com/radiout...o.aspx?lang=NO til min HPI crawler king og det fungerer utmerket. Nå har jeg riktig nok laget alu styring og flyttet servoer ned på akslingene for å minske styrings svinn. throttle med venstre stikk(opp-ned) og styring høyre stikk framme/bak(venstre-høyre/opp-ned).
                        I tillegg har jeg lys bryter og vinsj styring på kontrollen
                        Når insektene blir knust på siderutene, gjør du det riktig. DRIFTING!!!!!!
                        2stk TT01 med full alu og carbon, CC01 Skalatryne, Crawler King 4ws lett alumodda,
                        2stk TL01, 2stk clodbuster, Twister Bell, STOR 1:4 F1 bil
                        1:1 Toyota Avensis 1,8 VVTi
                        HelganesRC-klubb

                        Comment

                        (RS) Radiostyrt.no Statistics

                        Collapse

                        Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
                        Welcome to our newest member, Erik-M.
                        Working...
                        X