Announcement

Collapse
No announcement yet.

Axial SCX10 Kit

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Axial SCX10 Kit

    Hei,

    Er helt ny på dette men har gjort litt research. Har vært svært forvirrende å sette seg inn i denne hobbyen fra scratch.

    Ønsker å bygge opp en Axial SCX10 fra bunnen av, og samtidig sette inn mest mulig metall/oppgraderinger.

    Trenger tips til hvor jeg kan kjøpe og hva jeg trenger. De norske butikkene jeg har kommet over har ikke dette kittet på lager, og slik jeg forstår er det mye billigere å kjøpe reserve- og oppgraderingsdeler fra utlandet.

    Vil også bytte ut karroseriet til en Mercedes Gelenderwagen, Land Rover Defender eller lignende.

    Alle tips til butikker (gjerne med rabattkoder), deler jeg trenger og eventuelle oppgraderinger mottas med stor takk


    -Alex

  • #2
    Har du vært innom her : www.norcc.com
    Her er det mange gode tips og linker.
    http://i233.photobucket.com/albums/e...ps85eb2ae7.jpg

    Comment


    • #3
      Absolutt hobby.no har både Axial SCX10 dingo kitet og jeep wrangler kitet. Viss du vil ha metall oppgraderinger burde du sjekke ut A Main Hobies.com der har de også en del karoserier. Proline.com har en god del karoserier og tilbeør, og vis du sjeker ut youtube kanalen til squirrelod kan du finne en rabattkode på videoene som har med proline og gøre. Jeg har også tenkt og bygge jeep wrangler kitet.

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 1
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X