Announcement

Collapse
No announcement yet.

God Li-Po lader

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • God Li-Po lader

    Hei! Jeg er akkurat begynt med el-heli, og syns det er en kjempeflott hobby!! Men jeg ønsker å kjøpe en "skikkelig" lader, da jeg har hørt forskjellig om de som kommer med helikopterene.. Har sett på flere, men har et spørsmål: hvordan kobler man laderen til batteriet, er det med diverse "standard-koblinger", som kommer levert med laderen? Per idag har jeg kun 1C batterier, siden jeg ennå har kun 3-kanals små helikoptre.Og disse har jo to pittesmå pinner som man kobler lader til, montert på skroget. Hvor finner jeg info om dette? På forhånd takk for svar

  • #2
    Hvis du har de små batteriene som f.eks. dette , så er det ikke så lett å få overgang. Da er en sånn lader bra. Men mange ladere leveres med forskjellige overganger. Som f.eks. denne. Hvis den overgangen du trenger ikke følger med kan du gå i hobbybutikk så selger/lager de overgangen for deg.
    Div. biler og tanks. Den siste er en Traxxas Summit. Og også noen nybegynner helikoptere. Som jeg ikke kan fly....

    Comment


    • #3
      Takk for svar! Jeg har tenkt å kjøpe denne, for de har den på lager i en butikk nær meg. Det følger med diverse ladekabler, men ikke denne mikro-kontakten jeg trenger. Men kan jeg ikke bare kutte av ladepluggen på en av de laderene jeg har fra før, og skjøte på den nye laderen? Da er i såfall problemet løst!

      Comment

      (RS) Radiostyrt.no Statistics

      Collapse

      Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
      Welcome to our newest member, Erik-M.
      Working...
      X