Announcement

Collapse
No announcement yet.

nytt batteri til bsd racing-buggy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nytt batteri til bsd racing-buggy

    hei
    kjøpte meg denne: http://www.globy.no/...ct/109648/15537
    tenkte det var artigt å prøve noe nytt, og det var det. men batteriet som følger med var ikke all verden. tenkte da på noe som det til 659kr på tilbehørssiden: http://www.globy.no/.../category/14513
    men jeg har litt for liten cashflow for tiden til at det er inntressant å betale så mye for det, og ser at andre nettsider selger lignendes produkter til en billigere penge. her feks: http://www.throttles...ck.aspx?lang=NO

    det jeg lurer på er hva slags batteri som passer bilen min, om jeg evt kan kjøpe en overgang å koble på el noe sånt...

    setter stor pris på alle svar, og beklager det jeg nå ser er en litt rotete post...
    0

  • #2
    Vist du ikke er skeptisk til og kjøpe ting fra utlandet, Ta en titt på www.hobbyking.com så finner du 11.1v 5000mah batterier til 1/3 av prisen

    Dem sender også moms fritt

    (PS, Ofte på hobbyking batteriene, så må du lodde på egne plugger, men noen selges med ferdige plugger)
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

    Comment


    • #3
      takk for svar, skal sjekke det ut kan det stemme at det er såkalte Deans koblinger/kontakter jeg skal se etter?

      Comment


      • #4
        Originally posted by provolone View Post
        takk for svar, skal sjekke det ut kan det stemme at det er såkalte Deans koblinger/kontakter jeg skal se etter?
        Jeg vet det stemmer, Jobber på globy selv :P
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          gjør du det ja, kult. fiffig butikk dere har der. desverre så jeg meg nødt til å se etter batterier til en litt billigere penge...
          kan du bekrefte om disse batteriene passer til bilen eller ikke?

          takk for svar

          Comment


          • #6
            dem kan brukes ja
            | Spektrum DX8|
            | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

            Comment


            • #7
              gode greier, bestillte meg 2 stk nå. ser frem til å få prøvd ut bilen skikkeligt...

              Comment


              • #8
                var da for faen ikke deans-kontakter på bilen min. helt latterligt.

                Comment


                • #9
                  Ser dette nå, Tamiya kontakt ?? wtf ? Denne blir jo og smelte rett av ved lipo... Tåler slettes ikke denne bilen engang... Ikke sett dette før nå på bilde, og skal ta det opp i morgen... Denne burde aldri ha Tamiya plugg.
                  | Spektrum DX8|
                  | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                  Comment


                  • #10
                    sendte en litt frustrert beskjed til butikken deres og nå. har byttet kontakter på bilen selv

                    Comment


                    • #11
                      Det er da ikke butikken som produserer denne bilen her, Det er BSD som lager bilen... Så butikken kan ikke belastes for slikt, Men det vi kan gjøre er og skrive mer info på websiden som informerer slikt at dette ikke skal skje flere ganger.
                      | Spektrum DX8|
                      | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                      Comment


                      • #12
                        fullt klar over at dere ikke produserer bilene, men dere feilinformerer om produktet dere selger. klart det er deres feil som ikke vet hva som er i pakken

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by provolone View Post
                          fullt klar over at dere ikke produserer bilene, men dere feilinformerer om produktet dere selger. klart det er deres feil som ikke vet hva som er i pakken
                          Hva jeg gjør på min fritid har slettes ikke noe med Globy og gjøre, Men siden det er slikt folk her inne skal se på tingene, Så skal jeg heller slutte og svare på spm eller prøve og hjelpe til.
                          | Spektrum DX8|
                          | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

                          Comment

                          (RS) Radiostyrt.no Statistics

                          Collapse

                          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                          Welcome to our newest member, Erik-M.
                          Working...
                          X