Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny Lipo/NiMh lader, hva bør en se etter?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ny Lipo/NiMh lader, hva bør en se etter?

Med Traxxas Slash på vei i posten, er jeg på utkikk etter ny lader. Har lyst på computerlader som kan lade både nimh og lipo, gjerne to lipo batterier samtidig. Har sett på tråder her på forumet, men jeg ser ikke mange direkte anbefalinger. Er det slik at man får hva man betaler for?

Får man en god lader for under 600?

Laderen bør vere pålitelig og sikker (at den slutter å lade når batteriet er ferdig, men dette er vel vanlig?). Ser ikke for meg å lade større lipo enn 3s, men det er bonus om den kan det.

Liker funksjonene på denne:

Anbefalinger?
    Traxxas Slash 4x4, hpi E-Firestorm 10T, Team Loosi Micro-Desert-truck, Twister Bell 47

Originally posted by le639 View Post
    Med Traxxas Slash på vei i posten, er jeg på utkikk etter ny lader. Har lyst på computerlader som kan lade både nimh og lipo, gjerne to lipo batterier samtidig. Har sett på tråder her på forumet, men jeg ser ikke mange direkte anbefalinger. Er det slik at man får hva man betaler for?

Får man en god lader for under 600?

Laderen bør vere pålitelig og sikker (at den slutter å lade når batteriet er ferdig, men dette er vel vanlig?). Ser ikke for meg å lade større lipo enn 3s, men det er bonus om den kan det.

Liker funksjonene på denne:

Anbefalinger?
    Globy selger en Imax AC6 pro for 489,- God lader som tar både 230v og 12v
    | Spektrum DX8|
    | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

Comment

Tusen takk for raskt svar!

Så den samme laderen på http://www.elefun.no/p/prod.aspx?v=15919

Vurderer å kjøpe på eBay, men det ser ut som det er noen kopier ute å går. Er det noen som har kjøpt denne fra utlandet med gode resultater?
      Traxxas Slash 4x4, hpi E-Firestorm 10T, Team Loosi Micro-Desert-truck, Twister Bell 47

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
      Welcome to our newest member, Mortenporten.
      Working...
      X