Announcement

Collapse
No announcement yet.

Batteri Tid med Spektrum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Batteri Tid med Spektrum

    Jeg byttet da til Spektrum 2,4 og da følte jeg at batteriene ble MYE forte dårlig en med vanlig motakker... Er det vanlig eller ?

    - Jonas
    DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
    sigpic

  • #2
    Hva er en "vanlig" mottaker? Og en 2,4 vil bruke litt mere strøm..... Hvilket tids-aspekter snakker vi om her? 5minutt eller 1time??
    Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

    Comment


    • #3
      Sorry for at jeg skrev så lite, det er en vanlig kyosho motakker som stod i før og da fikk jeg ca 20 - 30 min kjøretid og med spektrum 2,4 motakker så fikk jeg kanskje kjørt 5 min med bra fart :s Kan sende bildet vis du vil også ! Bare å sende PM
      DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
      sigpic

      Comment


      • #4
        hva slags bil snakker vi om her ? Nitro eller elektro ? Ser du har begge deler.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Det er elektro, Lazer ZX-5
          DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
          sigpic

          Comment


          • #6
            Hvilken batteripakke er det du bruker? NiMh eller lipo?
            Kan nesten høres ut som pakken begynner å bli litt sliten, for 5 minutte er fryktelig lite..
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • #7
              Den er faktisk nesten helt ny, det er NiMh ikke LiPo,
              DST // Lazer ZX-5 T3 / FW-06
              sigpic

              Comment


              • #8
                Tviler på at dette har noe som helst med bytte til 2,4 utstyr å gjøre. Er vel på tide å kjøpe dagens batteriteknologi, altså LIPO
                NIMH kan "dø" ganske fort, selv om de er nye. Kjøpte en splætt ny NIMH senderpakke som knapt har 10% av lovet kapasitet nylig, veldig varierende kvalitet på NIMH, er min erfaring.
                Retroræcertryne Kyosho Lazer ZX mk1 og Ultima Pro A&L, Team Losi JRx2Pro og Mini-T Pro, Schumacher Cougar SV, RC18T FT, JConcepts BJ4WE,Team Magic E4,Hot Bodies Cyclone 12X x 2. Novak,LRP,Nosram,Futaba,Spektrum, Sanwa,IP,Fibre-Lyte,Lunsford

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X