Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hvilke plugger tåler mest/Best og bruke. Lipo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Hvilke plugger tåler mest/Best og bruke. Lipo

    Har 2 stk 11.1V 45c 4000mah lipo som skal seriekoples i en båt og lurer på hvilke kontakter eg bør bruke.
    Og 2 stk 7.4V 45c 4000mah lipo som skal seriekoples.
    Er til 2 forskjellige oppsett.

    kjøpte noen Lightmax ZIPPY 4000 batterier Fra hobbyking i størrelsene som står over.. Noen som har testet desse batteriene.. Om kvaliteten er noe eller er det bare Maxamps og Hyperion batteriene som er og samle på..

    Er det:
    Deans (T-Plugg)
    Am EC5
    Traxxas kontakt
    Gold Bullet connector




    Nils
    Last edited by Nilskr; 13 July 2011, 20:25.

  • #2
    For meg funker både Gold bullets, og Traxxas kontakter..
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      For meg funker Traxxas, og Bullets
      Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

      Comment


      • #4
        Originally posted by andjoh View Post
        For meg funker Traxxas, og Bullets
        Traxxas, Bullets og XT60 er gode plugger. XT60 blir mer og mer brukt nå.
        | Spektrum DX8|
        | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

        Comment


        • #5
          Mange gode forslag her men fortsatt ingen som nevner deans???

          Deans er jo super bra det så lenge det er DEANS man bruker med det mener jeg at så lenge man er obs på at det er ekte deans plugger så er jo deans en kanon plugg
          er det fake har man fått seg en utrolig drit plugg, og dessverre florer det en HAUG av fake deans!

          Dette er lett å se på rødfargen på en deans plugg. er den lyserød er den fake, er den mørk men uten uthevet streker på siden er den "litt" fake, og er den da mørke rød MED uthevet streker på siden er den ekte
          HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
          Futaba 4pk

          Comment


          • #6
            Gå for EC5 Funker kanon, kjøre det på Revon min på 2x 3s 6000mah 25-50c Null stress
            Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

            Comment


            • #7
              Originally posted by GrEmLiNgS View Post
              Mange gode forslag her men fortsatt ingen som nevner deans???

              Deans er jo super bra det så lenge det er DEANS man bruker med det mener jeg at så lenge man er obs på at det er ekte deans plugger så er jo deans en kanon plugg
              er det fake har man fått seg en utrolig drit plugg, og dessverre florer det en HAUG av fake deans!

              Dette er lett å se på rødfargen på en deans plugg. er den lyserød er den fake, er den mørk men uten uthevet streker på siden er den "litt" fake, og er den da mørke rød MED uthevet streker på siden er den ekte
              Problemet med deans er helst at det florerer med for mange fakes som ikke tåler en dritt...
              | Spektrum DX8|
              | Blade mCPX | STmodel Cessna 350 Corvalis | Align Trex 500 FBL - Vbar |

              Comment


              • #8
                Originally posted by xillianto View Post
                Problemet med deans er helst at det florerer med for mange fakes som ikke tåler en dritt...
                leste du hele posten min eller? hehe...
                HB D8T AXE Rossie 25 * HB D8 Hara Edition 21 O.S. Speed * HB VE8 Tekin 2050kv * HPI Savage XL 5.9 * HPI Trophy 5.9 * HPI Savage XS FLUX * Har også diverse heli og fly, www.modellflynytt.no *
                Futaba 4pk

                Comment

                (RS) Radiostyrt.no Statistics

                Collapse

                Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                Welcome to our newest member, Erik-M.
                Working...
                X