Announcement

Collapse
No announcement yet.

Balanse kontakt mangler på Lippo batteri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Balanse kontakt mangler på Lippo batteri

    Hei, vi har kjøpt oss en ny lader, og på nye batteri, så er det 2 stk ledninger, 1 strømm og 1 balanse kontakt, hva gjør vi når denne balanse kontakten mangler på batteriet?
    Er dette noe som kan ettermonteres på Lippo batteri?

    Vh
    Ole Henrik
    The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
    www.serpentnorge.no

  • #2
    Er det kontakt hodet på ballanserings ledningen som mangler, eller hele ledningen?
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      Hei, har bestilt opp denne http://www.xceedrc.com/product/105000/ og her mangler hele ledningen.

      Ole
      The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
      www.serpentnorge.no

      Comment


      • #4
        Ok, nei, siden det ikke er på, ser eg ingen vits i å montere det. Og om det i det hele tatt går ann, vill eg tro det er veldig vanskelig
        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

        Comment


        • #5
          Hvordan vil laderen kjenne igjen batteriet da, meningen er jo att laderen skal sjekke dette med denne kabelen.
          The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
          www.serpentnorge.no

          Comment


          • #6
            Meningen, slik som EG har forstått det, er å ballansere like mye størm inpå hver celle, gjennom ballanserings pluggen...
            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

            Comment


            • #7
              Hvor kjøpte du batteriet fra?? Skulle hatt et slikt til min 720
              Det andre kan jeg ikke svare deg på.... Men det MÅ jo være noen lipo-guder på dette forumet som kan svare..
              Skal høre med di andre gutta i klubben som jo faktisk har lipo mottakerbatt
              Espen Jensen
              -----------------------------------------------------
              Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

              Comment


              • #8
                Serpent 720 batteri

                Hei, disse batteriene får du kjøpt på www.hobbyprodukter.com
                The racing department in Pitstop Motorsport is evidence of Ole Henrik Liabø undiminished passion for competition. The core of the brand, the Racing Team, pursues the highest ambitions and aims at being no less than the best. Bee a part of it.
                www.serpentnorge.no

                Comment


                • #9
                  Det sitter sannsynligvis en liten krets inne i batteripakka som foretar ballanseringen internt i batteriet, og da faller behovet for ekstern ballansering vekk. Dette er ikke veldig vanlig, men jeg har sett løsningen i noen få tilfeller på mindre batteripakker.

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X