Unconfigured Ad Widget

Collapse

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ballanseringspluggovergang...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ballanseringspluggovergang...

Jeg har en Hyperion EOS720 lader som funker fint med batterier som har 4mm bananplugger og 2mm ballanseringsplugg.
    Men jeg har også et Team Orion Carbon lipo sport med ledninger på, men denne ballansepluggen passer ikke i hverken laderen eller brettet.
    Pluggen på batteriet har 3pinner og bretter til laderen har minimum 5 pinner.....
    Noen som kan linke til enten en overgang eller komplett brett som passer til både laderen og batteriet????????
    Gjerne her i norge
    Espen Jensen
    -----------------------------------------------------
    Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

Send en mail til Elefun. De har masse overganger og brett til mye rart.
    TEAM ELEFUN

Comment

Eller evt til Globy.no.. Evt kan du jo laste opp et bilde av pluggen, så kan sikkert noen fortelle deg hvilken type brett du skal ha
      Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

Comment

Kontakten på brettet har 5pinner og pluggen på batteriet har 3pinner...
        Håper noen kan legge en link her. Har prøvd å maile elefun og har for første gang i historien ikke fått svar fra dem....
        Attached Files
        Espen Jensen
        Bodø RC-Bil Klubb-3PK-S411 2.0 eryx x2-S120LT-FF03pro-GenX10pro-Slash 4x4-SCX10-Mazda 787B-XR311-M03

Comment

Då tror eg det er ein slik: http://elefun.no/p/prod.aspx?v=12708
          Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

Comment

Originally posted by andjoh View Post
            Då tror eg det er ein slik: http://elefun.no/p/prod.aspx?v=12708
            Kan nesten se slik ut ja, men denne har bare 7 pinner i kontakten og laderen min har 8.....
            Men kontaktene på brettet ser rett ut..
            Espen Jensen

Comment

Da har jeg nok funnet brette både hos globy.no og elefun.no.
              Takker for hjelpa
              Espen Jensen

Comment

Bra det, men skjønner ikke at de ikke bare kan kjøre en standard, i steden for 3 forskjellige.... Eg har en 4 port lader selv og sitter med 4 x 3 forskjellige brett for å lade alt på max...
                Eier av Norges Muligens Råeste E-REVO

Comment

Today's Birthdays

Collapse

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 8,163   Active Members: 1
                Welcome to our newest member, gaffelape.
                Working...
                X