Announcement

Collapse
No announcement yet.

lade batteri til batteridrill på computerlader

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • lade batteri til batteridrill på computerlader

    hei ser for meg at det å lade et batteri til en 14,4V drill på 1,2 AH skal gå fint med en computer lader, men må bare høre hva andre mener om det. batteriet er av typen nimh og kommer fra europris og er av merke effekt.

    selv ser jeg ikke noe problem med dette da jeg tidligere har ladet et 12V 3AH pb batteri fra biltema på computer laderen min.
    -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

  • #2
    Eg aner ikke om det går eller ikke, men hvorfor skal du egentlig lade den på en computerlader? Eg har riktig nok lipo på min drill, og der lades batteriet på ca 30 minutter, og av merke Hitachi.
    Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

    Comment


    • #3
      batteriene mine lades veldig senit på den medfølgende laderen.
      -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

      Comment


      • #4
        Bruker du NIMH program så er det bare og lade i vei, men jeg hadde ikke gått over 1.2C altså 1.4 amp i ditt tillfelle
        Men er ikke batteriet større enn 1200 mAh? Lade ofte da og skru lite. lol
        Og spør laderen om hvor mange cell så må du finne ut hvordan batteriet ditt er bygd opp, dette kan variere noe. Som regel 12 x 1.2v
        Last edited by hanikol; 28 January 2012, 19:08.
        Hans Nikolaisen www.rc-land.no www.antrade.no Xray for alle penga!

        Comment


        • #5
          hehe lite skruing sier du? nei den holder ganske lenge når batteriet er fult. det er heller laderen som litt treig av seg hehe.
          nei det er ikke så stort men det gjør da jobben sin. laderen spør ikke om ant seller så da er det vel bare å lade i vei da.
          håper computer laderen bruker kortere tid.
          -79 modell / kjører DBX VE* Xray XB8 solgt!!*

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X