Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tips til billig børste-ESC som tåler 12V?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tips til billig børste-ESC som tåler 12V?

    Er ute etter en billig ESC for børstemotoren i landgangsbåten min. For å få mest mulig futt ut av den tenkte jeg å gå over til 3S LiPo (siden jeg har dette liggende) og en ny regulator som takler 12V. Har foreløpig funnet denne. Motoren drar ikke mer enn 13,5A på det meste, så det er jo ikke rare strømforbruket å snakke om. Så, er det noen som sitter inne med noen tips?
    Team RC Companiet - Minicupen.no
    VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

  • #2
    Jeg er veldig fornøyd med denne: http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=2163
    Ikke akkuratt designet til bil, men den funker bra. Jeg bruker denne på 1/18 scale med en motor som trekker ca. 15Amp.

    PS! For enklere programmering er det greit å bestille programeringskort (ikke inkl.)
    Growing old is mandatory. Growing up is optional.

    Comment


    • #3
      Den er jo ikke for børstemotorer. Må også ha revers.
      Team RC Companiet - Minicupen.no
      VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

      Comment


      • #4
        Oups... Sorry!
        Jeg fikk det for meg at det stod børsteløs...
        Growing old is mandatory. Growing up is optional.

        Comment


        • #5
          hva med denne? Vet ikke om du regner den prisen som "billig" da ... hehe
          Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
          Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

          Comment

          (RS) Radiostyrt.no Statistics

          Collapse

          Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
          Welcome to our newest member, Erik-M.
          Working...
          X