Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mini e-revo ESC (VXL 3m) Blinker grønt! har ingenting med throttletrim å gjøre.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mini e-revo ESC (VXL 3m) Blinker grønt! har ingenting med throttletrim å gjøre.

Hei!

Var ute i dag tidlig for å teste Mini E-revoen min, da den plutselig stoppet konstant. Jeg har siden ikke ¨fått den til å røre på seg i det hele tatt. Når jeg skrur den på blinker det grønt gjevnlig hele tiden. Den reagerer hverken på gass eller brems. "Summelyden" fra servoen er heller ikke der.

Jeg kjører 3s LiPo, med cutoff på ESCen. Og med 2.4ghz radio, så jeg tviler på at det har noe med throttle trimen å gjøre.
    Frykter at motor / ESC er defekt

Tkker så mye for all hjelp / svar!
    Mugen MBX6 Eco - Losi Mini Rally - HPI E-firestorm med 1/8 oppsett og 6s LiPo
    Bashing videoer på www.youtube.com/hbxhpikyosho

En kompis hadde det samme problemet. Da holdt han inne knappen i 10 sekunder så skiftet lyset til rødt som er Lipo Cut Off av. Da reiner jeg med at det er bare å holde inne en gang til så blir det grønt
    Last edited by RCislife; 17 April 2010, 17:36.
    HPI Baja 5B V2.0 med RC-Racing.no power og en liten E-Revo til å kose seg med
    Min Youtube konto http://www.youtube.com/RCislife

Comment

Takk. Skal teste nå

Comment

Har prøvd å holde knappen inne i godt over 20 sek, og å prøve å kalibrere ESC'en på nytt, men den lystrer ikke uansett hva jeg gjør. Den bare fortsetter å blinke uansett.

Comment

Jeg koblet servoen ut av mottakeren og nå fungerer alt ! (bortsett fra servoen narurligvis )
          Så da blir det en ny servo, og så håper jeg på en velfungerende bil igjen

Comment

Hvis du ikke har hastverk så er dette en utrolig god deal

hitec 5085mg til 180,-

Comment

oi, den der så ikke dum ut nei. Får se om jeg klarer å vente så lenge med ny servo da
              takk for tipset

Comment

(RS) Radiostyrt.no Statistics

Collapse

Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,937   Active Members: 1
              Welcome to our newest member, Mortenporten.
              Working...
              X