Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pipetoner fra Speed controlleren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pipetoner fra Speed controlleren

    Håper noen kan hjelpe meg med følgende: Jeg har en speed controller for børsteløst oppsett, men ingen bruksanvisning. Når jeg kobler til batteriet (etter først og ha slått på senderen) kommer det noen pipetoner et visst antall, hva kan jeg tolke utav dette?? Jeg kan fly og alt fungerer normalt, men det har gjerne med lipobatteri og gjøre??
    kalle

  • #2
    De fleste lager lyder i en bestemt sekvens, enten for å fortelle at de er klar til bruk, eller for å fortelle hvordan de er satt opp.

    Hvilken ESC er det?
    Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

    Comment


    • #3
      Det Står Mag(c) 8 Toward Pro
      Kalle
      Last edited by Karl Johan; 30 April 2010, 19:38. Reason: feilskriving

      Comment


      • #4
        Aldri hørt om, men virker den, så er det nok gode greier :P
        Protos 500 Mini V-bar DS 3517 DS3500- T-rex 600N V-bar DS8717 DS8900-Mini Z AWD "ganske" blinget--JR DSX9

        Comment


        • #5
          Originally posted by Karl Johan View Post
          Det Står Mag(c) 8 Toward Pro
          Kalle
          Sannsynligvis en TowerPro Mag 8 i en eller annen størrelse. soundpattern og progr for 18 og 30A ESC her:

          Stein Løberg
          Blade mSR, E-sky CP2, E-sky King2 brushless, Micro P-51,
          Raptor 50 Titan, JR 9x2 Synth, Dx6i, FS-One Sim

          Comment


          • #6
            Er spesielt viktig at du programmerer den for korrekt antall celler, ellers vil du risikere å ødelegge LiPo-batteriene.
            Lyden kommer fra motoren, ikke fra ESCen... men ESCen "lager" lydene.

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X