Announcement

Collapse
No announcement yet.

Brent regulator??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Brent regulator??

    I et svakt øyeblikk klarte jeg å bytte om på legningene mellom motor og regulatoren på Traxxasen til guttungen

    Motor og regulator er merket med A B C, jeg klarte da og bytte om på A og C.
    A på C og C på A (regulator fra HPI sprint 2 flux)

    Er dette noe som kan fikses eller er det bare til å hive i dunken?
    Fredly Andre Andresen
    President of Østfold RC Truckers
    Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

  • #2
    Har du prøvd den etterpå? Trodde en slik feil bare ville gjøre at motoren gikk motsatt vei...

    Comment


    • #3
      Kom litt røyk når jeg slo den på feil koblet.
      Etter dette så er oppstarts pipetonen borte og den går bare en vei tror jeg.
      Fredly Andre Andresen
      President of Østfold RC Truckers
      Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

      Comment


      • #4
        Sprint 2 Flux bruker vel en Castle Creations Sidewinder ESC tror jeg. Og om du ser på side 5 i denne http://www.castlecreations.com/suppo...s_ed_guide.pdf linken står det at det ikke skal ha noe å si å koble "feil" mellom motor og ESC.

        Comment


        • #5
          Takker... skal sjekke litt i kveld.
          Skeptisk siden det kom litt røyk, men kanskje det holder med å sette opp regulatoren på nytt??

          Kommer med tilbakemelding...
          Fredly Andre Andresen
          President of Østfold RC Truckers
          Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

          Comment


          • #6
            idag så røyk castle mamba monstern i savagen min, tidligere har en mamba max gått vest. castle creation produktene er så skjøre som man kan få dem, anbefaller å kjøpe en annens esc enn å bruke mere penger på cc

            Comment


            • #7
              Ved å bytte om A og C på et sensorløst system så endres bare retningen på motoren.
              Team RC Companiet - Minicupen.no
              VBC Wildfire D07 - Xray NT1 - Losi 8ight 2.0 EU - Gelände Defender - Tamiya CC01 - Tamiya M03 - US M41 Walker Bulldog - Kyosho EP Blizzard DF300 - Selvbygd Landing Craft Tank

              Comment


              • #8
                jeg har også hørt at det ikke skal bety noe å bytte om på ledningene. Men i og med at det kom røyk så høres det jo ikke helt bra ut da...
                Traxxas Rustler VXL og Slash 4WD 1/10 VXL | HPI Baja 5b med 30,5 4-bolt Race Port

                Comment


                • #9
                  Røyk er dårlig tegn ja... men skal se om jeg får sjekket den litt i kveld
                  Fredly Andre Andresen
                  President of Østfold RC Truckers
                  Scania R620 6x4 / Scania R620 tipp prosjekt / Scania R730 Topline prosjekt

                  Comment

                  (RS) Radiostyrt.no Statistics

                  Collapse

                  Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                  Welcome to our newest member, Erik-M.
                  Working...
                  X