Announcement

Collapse
No announcement yet.

Leter etter en grei og rimelig ESC som takler 4-6S lipo.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Leter etter en grei og rimelig ESC som takler 4-6S lipo.

    Hey. Jeg leter etter en bra ESC til 1/8 bil, og som takler 4-6s lipo. Noen som har peiling som kan anbefale noe, helst noe som jeg kan få kjøpt i norge?
    "We must learn to live together as brothers, or perish together as fools." - MLK.

    http://premutos.deviantart.com

  • #2
    Du har jo den FLUX'n til HPI da men faller vel ikke akkurat imellom som rimelig med sin pris på rundt 2000,- :-(
    Signatur
    http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

    Comment


    • #3
      Originally posted by H.M.Kongen View Post
      Du har jo den FLUX'n til HPI da men faller vel ikke akkurat imellom som rimelig med sin pris på rundt 2000,- :-(
      Kjøp Mamba Monster Max, det samme som Flux, bare MYYEE billigere

      Comment


      • #4
        Originally posted by H.M.Kongen View Post
        Du har jo den FLUX'n til HPI da men faller vel ikke akkurat imellom som rimelig med sin pris på rundt 2000,- :-(
        Du mener "Blur" ESCen?

        Trodde jo da at Blur, Mamba Monster Max kostet det samme. Er det ikke mulig å få kjøpt en ESC under 1000 kr til 4s da? Helst 6s, men vil ikke investere så mye på akkurat dette "prosjektet", siden det er mitt første "el-prosjekt"..
        "We must learn to live together as brothers, or perish together as fools." - MLK.

        http://premutos.deviantart.com

        Comment


        • #5
          Originally posted by dj_sparky View Post
          Du mener "Blur" ESCen?

          Trodde jo da at Blur, Mamba Monster Max kostet det samme. Er det ikke mulig å få kjøpt en ESC under 1000 kr til 4s da? Helst 6s, men vil ikke investere så mye på akkurat dette "prosjektet", siden det er mitt første "el-prosjekt"..
          1.8 El er dyrt så.. Da burdet du heller vente og få kjøpt deg Mamba monster max, gidde 1600inkl frakt moms osv med motor og esc..

          Comment


          • #6
            Titt litt på www.buggyshop.no . Han har litt forskjellig. Ettersom jeg forstår så har han som mål og bli størst på BL offroad i Norge så han kan sikkert skaffe noe hvis han ikke har.
            Signatur
            http://forum.radiostyrt.no/vb/announcement.php?f=9

            Comment


            • #7
              Bare Esc får du her for ca 900kr uten frakt, så blir kanskje rundt 1 k for den.. er jo ikke moms på ebay ting så :_)

              Comment


              • #8
                Originally posted by BSS View Post
                1.8 El er dyrt så.. Da burdet du heller vente og få kjøpt deg Mamba monster max, gidde 1600inkl frakt moms osv med motor og esc..
                MED moms og fortolling? :O Hvor kan jeg kjøpe det så billig?

                Kjøpte nylig en nitro motor fra Amain, og tror jeg endte opp med å betale 700,- kr eller mer bare for å frakte den hit (Frakt, fortolling tror jeg.)
                Last edited by dj_sparky; 3 July 2010, 08:20.
                "We must learn to live together as brothers, or perish together as fools." - MLK.

                http://premutos.deviantart.com

                Comment


                • #9
                  Heisann dj_sparky.
                  Eg har ein Mamba Monster ESC liggende, den er heilt ny og ubrukt...
                  Den tåler heilt opp til 25,2v eller 6s lipo.
                  tengte ca 1000kr, interisert?
                  Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by andjoh View Post
                    Heisann dj_sparky.
                    Eg har ein Mamba Monster ESC liggende, den er heilt ny og ubrukt...
                    Den tåler heilt opp til 25,2v eller 6s lipo.
                    tengte ca 1000kr, interisert?
                    1000kr? er ikke det litt dyrt nå har får ny med motor for 1600inkl frakt og moms?

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by dj_sparky View Post
                      MED moms og fortolling? :O Hvor kan jeg kjøpe det så billig?

                      Kjøpte nylig en nitro motor fra Amain, og tror jeg endte opp med å betale 700,- kr eller mer bare for å frakte den hit (Frakt, fortolling tror jeg.)
                      jau, bestillte fra ebay, ! da lå det til og med på døra når jeg kom hjem hehe men kursen har steget, så blir kanskje litt dyrere nå, jeg bestillte i april måned.

                      Comment


                      • #12
                        Kva burde eg selge den for da?
                        Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                        Comment


                        • #13
                          Jeg lurte på om det var versjon 1, 2 eller 3, altså. Vet du hvilken det er eller?
                          "We must learn to live together as brothers, or perish together as fools." - MLK.

                          http://premutos.deviantart.com

                          Comment


                          • #14
                            Nei, dessverre så vet eg ikke d.
                            Er du interisert i den?
                            Traxxas Rustler - Team Associated B4.1 - Graupner båt - Speedbåt - 3stk 3RACING F109 - Tamiya M03 og M05- Tamiya CC01- Factory Team B4.2 Blue Edition - Team Associated B44.1 + div helikopter og fly Sponsor: GShobby.com

                            Comment

                            (RS) Radiostyrt.no Statistics

                            Collapse

                            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
                            Welcome to our newest member, Erik-M.
                            Working...
                            X