Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vil du låne en Tekin RSpro esc. av meg?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vil du låne en Tekin RSpro esc. av meg?

    Hei.

    Har en Tekin RSpro esc. ink.hotwire (dataprg) som jeg ikke får til å funke i min Durango 4wd...

    Kanskje er det meg, kanskje er det esc, kanskje er det bare at den ikke er ment til å fungere skikkelig i en Durango...-vet ikke...?

    Har du lyst til å låne den og teste den for å se om den funker i din bil, bare å ta kontakt.
    Kanskje har du tenkt å kjøpe en selv men er usikker, hva med å teste min først!

    Samtlige touringfolk jeg har snakket med, skryter uhemmet av denne reg'n
    !
    Vet ikke om det er noe feil med den jeg har, men jeg får den bare ikke til å fungere skikkelig i min bil.

    Mulig jeg selger den etterhvert, men ikke sikkert.

    Altså..., INGEN kjøpeplikt her! -Bare til utlån foreløb.

    Et krav har jeg: vær forsiktig med den, er jo ikke spes billig.

    Arne

  • #2
    Tekin

    Har en slik selv. Hva er det som ikke virker?
    Kim Gjerstad Oslo
    Xray XB9 2013, Highest, Beta, Bulitt, Piranha, Ko, Bitty..
    Ikke lenger Bane ansvarlig, men løps ansvarlig 1:8 Buggy, Oslo modellbilkubb

    Comment


    • #3
      Har du testet den i noen av de andre bilene eller?
      Vi kan jo byttelåne? Du kan prøve min LRP, se om det virker i din bil, så kan vi teste din reg i min bil.
      Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
      OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
      Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

      Comment


      • #4
        Alt funker helt rått i 3-5 minutter før den begynner å stoppe opp. Spes i første sving etter langsletta, da stopper den i 1.sekund før den er klar igjen og etter det driver den på slik resten av kjøringa. Den blir ganske varm men ser ikke ut til at det er det som er problemet. Har sett og lest litt på tekinforumet og rctech at det er flere som har samme probl som meg. Jeg har prøvd det meste av justeringer manuelt og via hotwire. Nå kjører jeg laveste timing på motor og reg, kjører også lav dreving (prøvd fra 16-23t)-hjelper ikke...
        Har loddet om og byttet alle ledninger både utvending og innvendig på reg (de inni var faktisk litt skadet).

        Aleks: Jeg er keen på det du foreslår, opptatt i dag el? Jeg kan vurdere å dra ned å teste i dag om du har tid til å møte meg i dag? (om du fortsatt er keen etter hva jeg beskriver her da-he he...).

        Hallen er åpen for buggy 17-22 i dag.

        Comment


        • #5
          Vurderte faktisk å prøve den i Durga'n i dag, men kan evt ta det senere i stedet siden den ikke er helt satt opp.

          Comment


          • #6
            Legger fliser på dass denne uka... Men om du vil prøve lrp bor jeg jo på vei til Moss


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Xray NT1, Ass 12R5 Lipo, Team Durango DEX410, TLR-22.
            OMK 1/10 Buggy gruppa på facebook
            Oslo Modellbilklubb, Ansv. 1/10 Buggy

            Comment


            • #7
              Kan jeg slenge innom deg etterpå, hjemme ved 16-17-tida? Tar evt med tekin m.stæsj...

              Comment

              (RS) Radiostyrt.no Statistics

              Collapse

              Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
              Welcome to our newest member, Erik-M.
              Working...
              X