Announcement

Collapse
No announcement yet.

Spektrum/speed passion PROBLEM!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spektrum/speed passion PROBLEM!

    Jeg har problemer med elektronikken på bilen min, problemet er at motoren får signaler uten at den skal få signaler, dvs at når jeg har skrudd på radio og regulator så hender det at motoren blir satt i gang, ikke nok til at den tar avgårde, men nok til at den forflytter seg ett par cm fremover, den får altså ikke signaler kontinuerlig, men ett lite rykk. noen som har peiling på hva feilen kan være?
    det er en spektrum dx3s radio med en speed passion pro v.2 regulator.

  • #2
    sjekket for kortsluttning noe sted?
    tom inge ballestad skien 1973 mfk vingen ,pike superior , victor f3b ,ascot f3b , ober vinsj , futaba 7c , Hitec aurora 9 2.4mhz

    Comment


    • #3
      er ikke noe kortsluttning noe sted nei.

      dette problemet skjer kun når jeg ikke "bruker" senderen, når jeg begynner å kjøre fungerer alt helt fint

      Comment


      • #4
        Var ute for samme problemet når vi var på karmøy for ei uke siden. med en gang regulatoren ble slått på ga bilen full gass og så stoppet. vi bandt opp motakeren på nytt og satt radien opp mot regulatoren og da var problemet løst
        Xray T3 2011 2xTamiya 415 Delta Force Corrally sp12x Losi Tamiya Williams F1 Caster S10b Pro

        Comment


        • #5
          Originally posted by muren View Post
          Var ute for samme problemet når vi var på karmøy for ei uke siden. med en gang regulatoren ble slått på ga bilen full gass og så stoppet. vi bandt opp motakeren på nytt og satt radien opp mot regulatoren og da var problemet løst
          Jeg har prøvd det samme selv, men hos meg så er det ikke en permanent løsning på problemet, på karmøy sist uke fikk jeg i tillegg problemer med at jeg mistet styringen, så bilen levde sitt eget liv til tider, har nå byttet til en gammel 27mhz assosiated radio og har ikke hatt problemer i det hele til nå, så det kan se ut som spektrum radion min har en feil.

          Comment


          • #6
            det er nok feil i senderen ,har samme feilen du må nok sende den inn å få sjekket den

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 2
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X