Hei!
Bryteren for on\off på bilen min har tatt kvelden, og jeg har ingen verktøy som vil klare å lodde kablene på plass i bryteren igjen.
Nå har jeg omgått bryteren og loddet kablen som går i loop, dvs den er fra regulator med to kabler, hvor bryter bare kutter strøm.
Går det greit i forhold til batterier at den alltid "er på" når jeg kobler i kontaktene?
Bruker ikke banan til kobling, bruker deans mellom esc og batteri og banan fra kobling i mellom til batteri.
Gjelder en Novak regulator: Novak 3S PN: Novak 5600 (for bryter)
Under er et bilde, kablen man ser etter er den tynne hvor rød og sort treffer hverandre i en loop, isolert i gul krympeplast.
Er det nødvendig å skaffe en ny bryter? Eller kan jeg bare plug and play. Man må jo uansett dra ut batteriet når bilen ikke kjøres..
Bryteren for on\off på bilen min har tatt kvelden, og jeg har ingen verktøy som vil klare å lodde kablene på plass i bryteren igjen.
Nå har jeg omgått bryteren og loddet kablen som går i loop, dvs den er fra regulator med to kabler, hvor bryter bare kutter strøm.
Går det greit i forhold til batterier at den alltid "er på" når jeg kobler i kontaktene?
Bruker ikke banan til kobling, bruker deans mellom esc og batteri og banan fra kobling i mellom til batteri.
Gjelder en Novak regulator: Novak 3S PN: Novak 5600 (for bryter)
Under er et bilde, kablen man ser etter er den tynne hvor rød og sort treffer hverandre i en loop, isolert i gul krympeplast.
Er det nødvendig å skaffe en ny bryter? Eller kan jeg bare plug and play. Man må jo uansett dra ut batteriet når bilen ikke kjøres..
Comment