Announcement

Collapse
No announcement yet.

Problemer med esc eller ?Motor pulserer kun vil ikke gå jevnt batteri (feilkoblet)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemer med esc eller ?Motor pulserer kun vil ikke gå jevnt batteri (feilkoblet)

    Hei

    Problemer med esc / motor eller sender eller mottaker. Motor pulserer kun vil ikke gå jevnt . Tror jeg fikk koblet + på minus (feilkoblet)



    har problemer med rc bilen . Har fått feilkoblet batteriet til esc . Har prøvd med ny esc og annen motor .

    fungere fint å svinge. Men står bare å hakker når enn prøver å kjøre framover. Står bare å pulserer. Likt i reverse.

    hva Tror dere er galt ?

    esc og motor er fra eBay. Billig brushless . Batteri er 3300 NiMh

    har film men får ikke lastet den opp. Motoren står å vibrerer når en prøver å speede

    Lloyd Skår Bringsdal. 89 modell.
    E36 320iaM

  • #2
    Kan fort være batteriet ditt også... Ladet? Gammelt? Ødelagt?
    Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
    - NiceShot.no

    Comment


    • #3
      Har prøvd med begge batteriene . Batteriene er kanskje 5 år men lite brukt . Ene batteriet hadde ikke den tamiya koblingen så det jeg koblet feil inn i esc
      Lloyd Skår Bringsdal. 89 modell.
      E36 320iaM

      Comment


      • #4
        5 år gamle batterier som har ligget uladet kan fort være helt ubrukelige..
        Prøv nye batteripakke
        Tom I. Arntsen - Radiostyrt.no - Modellflynytt.no - Modellsalg.no
        - NiceShot.no

        Comment


        • #5
          OK vurderer å kjøpe 2s lipo og lader fra eBay

          men kjedelig hvis noe annet har tatt skade . Av feil koblingen. Kan mottaker i bilen være delvis defekt motorene .eller heller du mest mot batteriene.
          Lloyd Skår Bringsdal. 89 modell.
          E36 320iaM

          Comment


          • #6
            Kan vel muligens måle batteriene etter lading og ved belasting fot å sjekke de ?

            Ingen i område Mandal vest agder som jeg kjenner så jeg kunne prøvd ett annet batteri.

            syns bare der er kjedelig å handle nye batteri og lader hvis ikke der er det som er problemet og jeg må koste på bilen mer
            Lloyd Skår Bringsdal. 89 modell.
            E36 320iaM

            Comment

            (RS) Radiostyrt.no Statistics

            Collapse

            Topics: 39,683   Posts: 440,447   Members: 18,929   Active Members: 0
            Welcome to our newest member, Erik-M.
            Working...
            X